دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Monday, 29 April , 2024

  • یکشنبه / 24 می 2020 / 19:43
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 7155
  • خبرنگار : 104

کرونایی‌هایی خوزستان به بیش از ۱۰ هزار نفر رسید/ ۴۵۲ جان باخته تا امروز

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: از مجموع ۴۹۰ بیمار جدید، ۳۴۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۵ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این ۴۹۰ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۰۴۱۹ نفر افزایش یافت.

علی احسان‌پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز  دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مطابق آخرین اطلاعات دریافتی از آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا در خوزستان، با تلاش مضاعف کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی، در شبانه‌روز گذشته تعداد ۴۹۰ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

وی افزود: از مجموع ۴۹۰ بیمار جدید، ۳۴۵ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مرکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۴۵ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این ۴۹۰ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۰۴۱۹ نفر افزایش یافت.

سخنگوی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: در حال حاضر ۹۲۴ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه ۹۰۴۳ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی افزود: متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۵۲ نفر برسد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار