دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Monday, 29 April , 2024

  • سه‌شنبه / 26 می 2020 / 19:01
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 7281
  • خبرنگار : 104

شناسایی ۵۷۲ کرونایی جدید در خوزستان/ مردم از هرگونه تجمعی بپرهیزند

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: با تلاش‌های ادامه‌دار و شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۷۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

علی احسان‌پور، سخنگوی علوم پزشکی اهواز دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش‌های ادامه‌دار و شبانه‌روزی کارشناسان مراکز بهداشتی و درمانی طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۵۷۲ مورد ابتلای قطعی به کرونا ویروس در خوزستان شناسایی شد.

وی افزود: از مجموع ۵۷۲ بیمار جدید، ۴۱۸ بیمار با نظارت مستمر کارشناسان مراکز بهداشت در قرنطینه خانگی و ۱۵۴ بیمار نیز بستری شدند که با احتساب این ۵۷۲ نفر تعداد کل مبتلایان به ۱۱۶۲۰ نفر افزایش یافت.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در حال حاضر ۸۰۶ بیمار در بیمارستان‌های استان تحت درمان هستند و خوشبختانه با تلاش مدافعان سلامت ، ۱۰ هزار و ۳۳۳ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی افزود: متاسفانه در شبانه‌روز گذشته، ۱۶ نفر از مبتلایان به این بیماری، جان خود را از دست دادند تا تعداد فوت شدگان ناشی از کرونا به ۴۸۱ نفر برسد.

احسان‌پور گفت: با توجه به اعلام بازگشایی ادارات و فعالیت اصناف کم خطر، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، توجه ویژه به پروتکل‌های بهداشتی توسط اصناف و مردم و پرهیز از حضور در هرگونه تجمع، جهت کاهش خطر ابتلا به این بیماری، همچنان مورد تاکید است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار