جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Friday, 17 May , 2024

آغاز مجدد عملیات تعریض مسیر دسترسی علی آباد

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز از آغاز مجدد عملیات تعریض مسیر دسترسی علی آباد خبر داد

وحید معینی زاده با تاکید بر اجرای سریع پروژه، عنوان کرد: مسیر ورودی علی‌آباد از نقاط حادثه خیز شهر است که با اجرای پروژه تعریض و بهسازی، به دو باند ۱۱ متری افزایش می‌یابد؛ این پروژه به طول ۱۶۰۰ متر به منظور ارتقای ایمنی حمل‌ونقل و رفاه حال شهروندان انجام خواهد شد.
معینی زاده افزود: پروژه شامل جدول گذاری و پیاده رو سازی به عرض۳ متر و احداث بلوار وسط در طول جاده را شامل می‌شود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز در پاسخ به علت تاخیر در اجرای پروژه، عنوان کرد: این پروژه از ۳ سال قبل استارت خورد و با توجه به قرار گرفتن جاده در حریم چاه‌های نفت سبب گردیدکار پروژه متوقف شود.
معینی زاده بیان کرد: در ماه های گذشته، اجازه کار در قطعه ۴۸۰ متری داده شد که تا مراحل قابل توجهی پیش رفت؛ اما در ادامه این جاده اجازه ادامه کار داده نشد تا آنکه با یک مشخصاتی دو دهنه پل در مسیر احداث شود.
وی با بیان اینکه سه‌شنبه هفته قبل مشخصات فنی مدنظر شرکت نفت به طور نهایی اعلام شد، گفت: از امروز کار اجرای این پروژه آغاز و تلاش می‌کنیم تا قبل از فصل بارندگی به اتمام برسد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به عملیات آسفالت در مناطق مختلف شهر، گفت: علی آباد از مناطق کم‌برخوردار اهواز است که اغلب معابر آن در سال گذشته آسفالت شد و اگر بحث چاه‌های نفت نبود، جاده دسترسی نیز تاکنون به اتمام می‌رسید

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار