جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Friday, 17 May , 2024

تجلیل فرمانده سپاه خوزستان از قهرمان دوومیدانی آسیا

مسوول سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان گفت: فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان روز یکشنبه در آیینی از ورزشکار پرافتخار خوزستانی و قهرمان دوومیدانی آسیا تقدیر کرد.

رضا باقری روز یکشنبه بیان کرد: رضا بوعذار دونده خوزستانی، چندی پیش نشان‌های قهرمانی خود در رقابت‌های آسیایی را به سردار شاهوارپور که در فهرست تحریم آمریکا قرار گرفته بود، تقدیم کرد.

وی افزود: بوعذار در یک حرکتی انقلابی و جهادی به پاس ارج نهادن زحمات و تلاش مخلصانه فرمانده سپاه استان، مدال های خود را تقدیم سردار پاسدار شاهوارپور کرد و از حرکت آمریکای جنایتکار در تحریم وی اعلام انزجار کرد.

مسوول سازمان بسیج ورزشکاران خوزستان گفت: پس از این اقدام، فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان امروز با حضور در خانه بوعذار ضمن تشکر از حرکت ارزشمند وی، مدال های این ورزشکار را به خود وی تقدیم کرد.

رضا بوعذار در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: به پاس تقدیر از اسوه‌های اقتدار و مقاومت، تمام مدال هایی رقابت‌های آسیایی خود را به فرمانده سپاه خوزستان تقدیم کردم.

وی با بیان اینکه تحریم فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از سوی آمریکا، نشان دهنده ناتوانی نظام مستکبر آمریکا در مقابل اراده ملت ایران است گفت: بی شک این تحریم، سبب عزت مندی بیش از پیش مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مردم شهید پرور خوزستان شد.

به گزارش ایرنا رضا بوعذار با ثبت ۴۶ ثانیه و ۵۸ صدم ثانیه رکورد دار دوی ۴۰۰ متر ایران است و پس از ۲۳ سال رکورد رضا انتظاری را شکست.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار