جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Friday, 17 May , 2024

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری:برگزاری مسابقات فوتسال بانوان به وضعیت شیوع کرونا در اهواز بستگی دارد

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری گفت: مرحله پلی‌آف لیگ برتر فوتسال بانوان در صورت خارج شدن خوزستان از وضعیت قرمز کرونا با تصمیم سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

سیدسالار محمدنیا دوشنبه اظهار داشت: سازمان لیگ برای دومین بار نشستی با موضوع برگزاری یا لغو مرحله حذفی مسابقات لیگ فوتسال بانوان برگزار کرد و تصمیم به انجام مسابقات لیگ به شرط خارج شدن خوزستان از وضعیت قرمز گرفت.

وی با بیان اینکه این نشست با حضور چهار نماینده تیم‌های صعودکننده در سازمان لیگ فوتسال برگزار شد گفت: این مسابقات به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد به همین دلیل سلامت بازیکنان برای ما بسیار مهم است.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری افزود: پیش از این سازمان لیگ نشستی در این خصوص برگزار کرده بود و بنا شد ادامه مسابقات لیگ فوتسال بانوان از ۱۳ تیرماه آغاز شود اما با قرمز شدن وضعیت خوزستان از نظر شیوع کرونا و اعتراض باشگاه ملی حفاری این رقابت ها به تعویق افتاد.

وی با بیان اینکه تمرین تیم ملی حفاری از پنجم اسفندماه تاکنون تعطیل شده است گفت: این در حالی است که بسیاری از تیم‌ها تمریناتشان را دنبال می‌کنند و به لحاظ جسمانی در شرایط بهتری قرار دارند.

محمدنیا با اشاره به اینکه هدفمان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان است گفت: در مرحله مقدماتی عملکرد بسیار خوبی داشتیم و در حال حاضر یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها به شمار می‌رویم.

به گزارش ایرنا تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در مرحله نخست با اقتدار به عنوان صدرنشین لیگ به مرحله پلی‌آف صعود کرد و در بازی رفت از مرحله نخست پلی‌آف موفق به شکست سایپا در تهران شد.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار