جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Friday, 17 May , 2024

رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی نادیده گرفتن حق‌الناس است

امام جمعه شادگان افزایش تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در این شهرستان را نگران کننده توصیف کرد و گفت: رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی افراد در مقابل ویروس کرونا، نادیده گرفتن حق‌الناس است.

حجت‌الاسلام سیدمجید شرفی سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: رعایت حق‌الناس در هر زمینه‌ای لازم و واجب است و تردد غیرضروری و اجتماعات در این روزها عامل به خطر انداختن جان خود و سایران است از این رو رعایت دستورها و مصوبه‌های وزارت بهداشت و ستاد شهرستانی ویروس کرونا فوق العاده مهم و ضروری است.

وی افزود:بخشی از شهروندان هنوز هم ویروس کرونا را جدی نگرفته‌اند و گزارش‌ها و شنیده‌ها حاکی از اجتماع برخی شهروندان در سطح شهرستان و شرکت در مجالس جشن و عزا است.

حجت الاسلام شرفی گفت:دراین روزها پزشکان، پرستاران، کارشناسان فنی آزمایشگاه ها، داروخانه‌ها و کادر درمانی شهرستان درگیر بیماری کرونا شده و جهادگرانه در حال خدمت هستند و همه باید با در خانه ماندن در عمل یاریگر واقعی آنها باشیم.

امام جمعه شادگان از مردم به ویژه روستاییان این شهرستان خواست از تردد و رفت آمد غیرضروری در این ایام خودداری کنند.

وی ادامه داد: نباید خدمت و زحمت شبانه روزی فداکاران خط مقدم مبارزه با این ویروس به ویژه کادر سلامت و درمان، روحانیت و نیروهای جهادی ، اصحاب رسانه، نیروهای خدوم انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران، هلال احمر را فراموش کنیم و با همراهی و همدلی یکدیگر برای شکست نهایی ویروس منحوس کرونا تلاش کنیم.

حجت الاسلام شرفی گفت:متواضعانه از مردم خواهش می‌کنم به خاطر سلامتی خود و سایران از تماس حضوری و تردد غیرضروری پرهیز کنند؛ فاصله اجتماعی را رعایت کرده و حتما از ماسک استفاده کنند.

ویروس کرونا نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد و تاکنون به بیش از ۲۰۰ کشور سرایت کرده است که سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

از سه هفته گذشته تاکنون تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در خوزستان به ویژه شهرستان‌های شادگان، آبادان و خرمشهر روندی افزایشی و نگران کننده پیدا کرده است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار