جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Friday, 17 May , 2024

قرارگاه جهادی که بیش از ۶۰۰ هزار ماسک تولید کرد

رئیس قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در خوزستان گفت:در مجموع ۶۲۴ هزار ماسک توسط کارگاه های تولید ماسک در استان تولید و به صورت رایگان با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار و حاشیه نشین توزیع شد.

حامد شهریاری امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد:از ابتدای اسفندماه و با شروع کرونا ویروس در خوزستان در۲۲ شهر استان کارگاه تولید ماسک ، شیلد و لباس مخصوص پزشکی راه اندازی شد.

وی افزود:در مجموع ۶۲۴ هزار ماسک توسط کارگاه های تولید ماسک در استان تولید و به صورت رایگان با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار و حاشیه نشین توزیع شد.

 رئیس قرارگاه جهادی امام رضا(ع) در خوزستان گفت:در ۲۲ شعبان ۲۲ هزار ماسک در کیان آباد ، کیان پارس ، کیان شهر، بخش دغاغله و روستاهای پیرامون اهواز توزیع شد.

شهریاری با اشاره به تهیه ۹۰ رول پارچه مخصوص بهداشتی تولید ماسک به طول ۳۰۰ متر، عنوان کرد:۱۶ مرحله ضدعفونی در سطح استان با ظرفیت ۷۰ هزار لیتر مایع مخصوص ضدعفونی با نظارت متخصصان محیط زیست و بهداشت صورت و ۲۴ هزار جفت دستکش هم میان مردم توزیع شد.

وی افزود: ۱۳هزار شیلد محافظ صورت برای استفاده  بیمارستان های کرونایی استان رایگان تولید شد،

 شهریاری بیان کرد:۴هزار و ۸۰۰ دست لباس بیمارستانی مخصوص در سطح استان توسط کارگاه های جهادی تولید لباس قرارگاه جهادی امام رضا خوزستان تولید و در سطح بیمارستان های استان توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع توزیع ۱۷ هزار بسته معیشتی و بهداشتی در خوزستان، عنوان کرد:۵۲ سرویس جهیزیه در ایام نوروز ۹۹ و عید فطر امسال با کمک و مشارکت خیرین به زوج های نیازمند اهدا شد.

شهریاری با بیان اینکه تعداد ۶۰ دستگاه یخچال با همکاری کمیته امداد امام خوزستان میان مددجویان این نهاد توزیع شد،گفت: در ۹ ماه گذشته ۱۵۶ جهیزیه در مناطق محروم خوزستان میان زوج های نیازمند توزیع شد.

وی با اشاره به توزیع ۱۷۰ کارت هدیه ۵ میلیون ریالی در میان خانواده های سیل زده ، بیان کرد: قرارگاه جهادی امام رضا خوزستان با محوریت محرومیت زدایی هدفمند و پایدار،  با رویکرد جهادی تاسیس و از همکاری مجموعه های جهادی و خیریه در این زمینه حمایت و استقبال می کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار