جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Friday, 17 May , 2024

آیت‌الله رئیسی گوش شنوای مطالبه‌گری است

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در تبیین چگونگی اجرای مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی اشاره شده توسط مقام معظم رهبری عنوان کرد: فعلا این مطالبه مخاطب شنوایی دارد و آن رئیس قوه قضاییه است که ایشان کاملا آماده درخواست‌های عدالتخواهانه مردم هستند.

آیت‌الله سید علی موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز در تشریح دلایل ایجاد اعتراضات سراسری در آمریکا و تبعیض نژادی فاحش در غرب اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند که این بیرحمی و قساوت قلب لازمه ذاتی و لاینفک نظام سلطه آمریکا است که با روی کار آمدن آقای ترامپ به اوج خود رسیده است.

وی در پاسخ به اینکه آیا زمان فروپاشی نظام سلطه آمریکا فرا رسیده افزود: اضمحلال وفروپاشی اقتصادی آمریکا و خیل عظیم بیکاران وفقراء که با کرونا تشدید شده است هم مزید بر علت شده و امید زیادی وجود دارد که این طناب به دور گردن سردمداران آمریکایی روز به روز تنگ‌تر شود و کار آنها را تمام کند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در تبیین چگونگی اجرای مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی اشاره شده توسط رهبری عنوان کرد: فعلا این مطالبه مخاطب شنوایی دارد و آن رئیس قوه قضاییه است که وی کاملا آماده درخواست‌های عدالتخواهانه مردم هستند.

وی افزود: به صورت ویژه اگر موارد خاصی به ایشان معرفی شود قطعا مشتاقانه شنیده و پیگیری خواهند کرد و برای نمونه نیز همین محاکمه‌های جدی را نام برد که این روزها با سران فاسد دستگاه قضایی انجام میگردد به همین دلیل موظفیم ضمن تشکر از ایشان اگر موارد خاصی را سراغ داریم بگوییم و پیگیر نیز شویم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار