کسب رتبه دوم سامانه ۱۳۷ در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ از سوی شهرداری منطقه ۸
خدامرادی مدیر منطقه با بیان اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری رضایت شهروندان است گفت : با توجه به بررسی های میدانی از عملکرد شهرداری منطقه ۸ در حوزه خدمت رسانی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ، این منطقه با کسب رتبه ۱۷/۷ در رتبه دوم مناطق هشتگانه شهرداری قرار گرفت که این موفقیت نتیجه برنامه ریزی و کار گروهی است که امیدواریم با تلاش همه پرسنل این روند ادامه داشته باشد .
مدیر منطقه ۸ با تقدیر و تشکر از پرسنل خدمات شهری در بدست آوردن رضایت شهروندان افزود: نیروهای خدمات شهری و اجرایی این منطقه دارای تفکری خلاق و کارآمد هستند که منشأ روشن و ارزشمندی برای شهرداری این منطقه به حساب می آیند و به لحاظ شناخت موقعیت های روشن و چشمگیر، اتخاذ تدابير لازم جهت بهرهگيري از روشهاي نوين مديريت طرحهاي خدمات شهري ازجمله بكارگيري علم نوین روز به منظور افزايش بهرهوري و توسعه همه جانبه و ترویج فرهنگ خدمت رسانی به شهروندان از اولویت برنامه های اجرایی منطقه است که در راستاي تغيير و تحول و توسعه در جهت بروزرسانی ساختار فيزيكي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي منطقه خواهد بود و این تحول همکاری و عزم پرسنل خطیر خدمات شهری را می طلبد
بر اساس گزارش ارسال شده از مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، جمعأ ۱۷۸ پیام ثبت شده ، میزان پیامهای رضایت ۶۵ درصد، انباشت پیام های در دست اقدام ۳ درصد ، نمره ۱۳۷ کسب شده منطقه ۱۸/۴ و نمره پسماند منطقه ۱۷ می باشد که وضعیت کلی عملکرد منطقه در رسیدگی به درخواست های مردمی خوب ارزیابی شد و همچنین میزان تاثیر گذاری منطقه ۸ در رضایت کلی از مجموعه شهرداری اهواز ۱۶/۵ درصد به ثبت رسیده است .
شایان ذکر است این منطقه در فروردین ماه با کسب نمره ۱۳/۹۲ در رتبه چهارم قرار داشت و در اردیبهشت ماه با صعود چشمگیر رتبه دوم رضایتمندی شهروندان را کسب کرده است .
خدامرادی مدیر منطقه با بیان اینکه تلاش مجموعه مدیریت شهری رضایت شهروندان است گفت : با توجه به بررسی های میدانی از عملکرد شهرداری منطقه ۸ در حوزه خدمت رسانی و رسیدگی به درخواست های شهروندان در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ ، این منطقه با کسب رتبه ۱۷/۷ در رتبه دوم مناطق هشتگانه شهرداری قرار گرفت که این موفقیت نتیجه برنامه ریزی و کار گروهی است که امیدواریم با تلاش همه پرسنل این روند ادامه داشته باشد .
مدیر منطقه ۸ با تقدیر و تشکر از پرسنل خدمات شهری در بدست آوردن رضایت شهروندان افزود: نیروهای خدمات شهری و اجرایی این منطقه دارای تفکری خلاق و کارآمد هستند که منشأ روشن و ارزشمندی برای شهرداری این منطقه به حساب می آیند و به لحاظ شناخت موقعیت های روشن و چشمگیر، اتخاذ تدابير لازم جهت بهرهگيري از روشهاي نوين مديريت طرحهاي خدمات شهري ازجمله بكارگيري علم نوین روز به منظور افزايش بهرهوري و توسعه همه جانبه و ترویج فرهنگ خدمت رسانی به شهروندان از اولویت برنامه های اجرایی منطقه است که در راستاي تغيير و تحول و توسعه در جهت بروزرسانی ساختار فيزيكي، اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي منطقه خواهد بود و این تحول همکاری و عزم پرسنل خطیر خدمات شهری را می طلبد
بر اساس گزارش ارسال شده از مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹، جمعأ ۱۷۸ پیام ثبت شده ، میزان پیامهای رضایت ۶۵ درصد، انباشت پیام های در دست اقدام ۳ درصد ، نمره ۱۳۷ کسب شده منطقه ۱۸/۴ و نمره پسماند منطقه ۱۷ می باشد که وضعیت کلی عملکرد منطقه در رسیدگی به درخواست های مردمی خوب ارزیابی شد و همچنین میزان تاثیر گذاری منطقه ۸ در رضایت کلی از مجموعه شهرداری اهواز ۱۶/۵ درصد به ثبت رسیده است .
شایان ذکر است این منطقه در فروردین ماه با کسب نمره ۱۳/۹۲ در رتبه چهارم قرار داشت و در اردیبهشت ماه با صعود چشمگیر رتبه دوم رضایتمندی شهروندان را کسب کرده است .
برچسبها: