جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Friday, 26 April , 2024

  • پنج‌شنبه / 9 جولای 2020 / 11:56
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 9469
  • خبرنگار : 104

ضرورت ارزیابی سیستم برق‌ ساختمانها برای پیشگیری از آتش‌سوزی

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: برای کاهش آتش سوزی و حوادث ناشی از اتصال برق و جلوگیری از خسارت‌های مالی و جانی در تابستان از شهروندان تقاضا داریم که سیستم برق‌کشی ساختمان محل زندگی و کار خود را به کمک یک کارشناس مورد ارزیابی قرار دهند.

ابراهیم قنبری پنجشنبه بیان کرد: در فصل تابستان یکی از مهم ترین عوامل وقوع آتش سوزی در اهواز اتصال برق است و آمار بالایی از حوادث در سطح شهر اهواز بر اثر اتصال برق گزارش می شود.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۹۲ مورد آتش سوزی در اهواز بر اثر اتصال برق رخ داده است که نشان از آمار بالای حوادث ناشی ازاتصالی برق است و روز گذشته نیز چهار مورد حادثه آتش سوزی بر اثر اتصال برق در اهواز رخ داد که خسارت های زیادی را نیز به همراه داشته است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد: با توجه به گرم شدن هوا و افزایش پیک بالای آتش سوزی و اتصال برق در این فصل از شهروندان تقاضا می شود با رعایت نکات ایمنی به کاهش بروز حوادث کمک کنند.

قنبری افزود: با رعایت کردن و جدی گرفتن ایمنی وسایل برقی و سیستم الکتریکی و داشتن وسایل اطفای حریق در محل زندگی و کار می توان از بروز خسارت‌های جبران ناپذیر جلوگیری کرد.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار