جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Friday, 26 April , 2024

مدیر شبکه بهداشت کارون: کرونا ممکن است تا ۲ سال دیگر میهمان ما باشد

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کارون گفت: بیماری کرونا ممکن است تا ۲سال ادامه یابد بنابراین مردم و مسئولان می بایست برای این مدت برنامه ریزی کنند.

یوسف خلیف پور شامگاه پنجشنبه در برنامه شب های کارون سیمای خوزستان بیان کرد: در روزهای اخیر تعداد بیماران کرونایی مراجعه کننده به بیمارستان سینا این شهرستان کم شده و بهبودی بیماران نیز افزایش یافته است.

وی گفت: البته همچنان تخت های آی سی یو این بیمارستان پر هستند وتجربه کادر درمان در رسیدگی به این بیماری بیشتر شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان کارون ادامه داد: محدودیت های اجتماعی می تواند به کنترل این بیماری کمک کند اما معیشت مردم را دچار مشکل می کند به همین دلیل این محدودیت ها برداشته شد.

وی افزود: کمبودهای زیادی در بیمارستان سینا داشتیم اما در این مدت با شیوع ویروس کرونا امکانات زیادی به بیمارستان وارد شد که از آن جمله می توان به تامین دستگاه اکسیژن ساز اشاره کرد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کارون گفت: تولید یک واکسن و استفاده از آن باید پروسه های زیادی را سپری کند که در حال حاضر تمام دغدغه دنیا تولید این واکسن است.

خلیف پور ادامه داد: با جلوگیری از رفت وآمد های غیرضروری و زدن ماسک می توانیم به کاهش این بیماری و کم شدن فشار کار ناشی از آن به کادر درمان کمک کنیم.

خوزستان از یک‌ ماه پیش به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد و در هفتمین هفته گذراندن پیک کرونا است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار