چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Wednesday, 15 May , 2024

  • چهارشنبه / 5 آگوست 2020 / 20:51
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 10663
  • خبرنگار : 104

حدود ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان رازی اهواز بستری هستند

متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری گفت: درحال حاضر حدود ۱۰۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان رازی اهواز بستری هستند و فقط تعداد مراجعین و افراد بستری در اورژانس کاهش یافته است.

روح‌انگیز نشیبی متخصص بیماری‌های عفونی و گرمسیری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: اعلام وضعیت سفید به هیچ عنوان به منزله حذف کرونا در سطح جامعه نیست و فقط بیانگر کاهش آمار بوده که نتیجه رفتار صحیح مردم در برابر کرونا است و باید ادامه یابد.

وی ضمن بیان آنکه عادی شدن شرایط در نظر مردم می‌تواند به برگشت رو به عقب کمک کند، افزود: درحال حاضر حدود ۱۰۰ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان رازی اهواز بستری هستند و فقط تعداد مراجعین و افراد بستری در اورژانس کاهش یافته است.

نشیبی گفت: طبق آخرین خبری که سازمان جهانی اعلام نموده احتمال دارد که کرونا تا ۱۰ سال آینده همراه ما باشد پس قطعاً سیر افزایش و کاهش آمار کرونا در بازه‌های زمانی مختلف مشاهده خواهد شد.

وی ادامه داد: در شرایط پیش آمده مردم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی ازجمله استفاده درست از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم شرکت در تجمعات را اجرا نمایند.

روح‌انگیز نشیبی تصریح کرد: در اواخر شهریور و اوایل مهرماه با همه‌گیری آنفلوانزا و تداخل زمانی هر دو ویروس و احتمال پیدا شدن اشکال جدیدتر کرونا وجود دارد که مردم برای جلوگیری از سخت شدن شرایط باید همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار