پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Thursday, 16 May , 2024

  • پنج‌شنبه / 20 آگوست 2020 / 13:18
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 11129
  • خبرنگار : 104

مردم به اعلام وضعیت سفید تکیه نکنند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بیم آن می‌رود که احساس مردم نسبت به عادی شدن شرایط، موجب افزایش موارد بیماری در روزهای آینده شود.

رضا نجاتی با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در خوزستان اظهار کرد: در چند روز گذشته آمار بیماران مبتلا به کرونا روند خوب و کاهش قابل ملاحظه‌ای نسبت به قبل داشته است اما روز سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری نگرانی ما بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا، وی افزود: بیم آن می‌رود که احساس مردم نسبت به عادی شدن شرایط، موجب افزایش موارد بیماری در روزهای آینده شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: طبق گفته رئیس بیمارستان رازی اهواز، ۹۰ درصد تخت‌های ICU اشغال هستند که این موضوع نگران‌کننده است.

نجاتی بیان کرد: از مردم خوزستان می‌خواهیم همچنان دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و به اعلام وضعیت سفید خوزستان تکیه نکنند زیرا این رنگ‌ها، یک سری شاخص‌های وزارت بهداشت هستند.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، با اشاره به در پیش بودن دهه محرم تصریح کرد: مردم نباید شرایطی فراهم کنند که هنگام ورود به اول فصل پاییز که همزمان با بیماری‌های فصلی است، دچار مشکل شویم و مردم را زمین‌گیر کند؛ نگران هستیم و امیدواریم این نگرانی با رعایت مردم، کاهش یابد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار