پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Thursday, 16 May , 2024

  • چهارشنبه / 16 سپتامبر 2020 / 22:05
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 11996
  • خبرنگار : 104

افزایش مبتلایان و بستری‌شدگان کرونا در خوزستان/۶ شهر خوزستان قرمزشد

فرهاد ابول نژادیان گفت: در روزهای گذشته بارها هشدار داده شده بود که وضعیت خوزستان بسیار شکننده است اما متاسفانه هر روز شاهد کمتر شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی افراد بودیم.

دکتر فرهاد ابول نژادیان روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به‌دلیل رعایت نکردن اصول بهداشتی و ساده‌انگاری برخی افراد، شاهد افزایش مبتلایان و بستری‌شدگان کرونا در خوزستان هستیم و هم اکنون شهرهای اهواز، آبادان، شوشتر، بهبهان، امیدیه و آغاجاری در وضعیت قرمز این بیماری قرار دارند.

وی افزود: متاسفانه در چند روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان افزایش پیدا کرده و در صورت رعایت نکردن نکات بهداشتی پیش‌بینی می‌شود که تعداد مبتلایان، افراد بستری و فوتی‌های این بیماری افزایش یابد.

ابول نژادیان ادامه داد:به تازگی افراد بیشتری در خوزستان درگیر این بیماری شدند که علایمی شدیدتر از مبتلایان قبلی دارند ضمن اینکه سن ابتلا به شدت کاهش پیدا کرده و نوجوانان، جوانان، و میانسالان نیز درگیر این بیماری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: در روزهای گذشته بارها هشدار داده شده بود که وضعیت خوزستان بسیار شکننده است اما متاسفانه هر روز شاهد کمتر شدن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی افراد بودیم.

وی گفت: لازم است تا مردم گرامی ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از هرگونه حضور درآیین‌ها و تجمع‌ها، بازارچه‌ها و… به شدت پرهیز کنند، دست‌های خود را به صورت مرتب با آب و صابون بشویند و در هنگام خروج از منزل حتما از ماسک استفاده کنند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار