شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Saturday, 18 May , 2024

تکذیب خودکشی کارگر نیشکر هفت تپه

دادگستری و فرمانداری شهرستان شوش ضمن تکذیب خبر خودکشی یک جوان اهل شوش به علت اخراج از شرکت نیشکر هفت تپه اعلام کردند: فرد مذکور رابطه استخدامی با شرکت نیشکر هفت تپه نداشته است.
به گزارش خوز آنلاین؛ امروز شایعه ای مبنی بر خودکشی یکی از کارگران شرکت نیشکر هفت‌تپه به نام «رضا آل کثیر» به دلیل اخراج از کار در شرکت مذکور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.
عدنان غزی فرماندار شهرستان شوش در این رابطه ضمن تکذیب این شایعه گفت: خودکشی آقای «رضا آل کثیر» تنها به دلیل یک مسئله شخصی بوده و این اقدام هیچگونه ارتباطی با شرکت نیشکر هفت تپه ندارد.
دادگستری شوش نیز در اطلاعیه ای شایعه خودکشی رضا آل کثیر به دلیل اخراج از شرکت نیشکر هفت تپه را تکذیب و عنوان کرد: اولاً آن مرحوم کارگر شرکت هفت تپه نبوده و ثانیاً هیچگونه ارتباط شغلی در حال حاضر با این شرکت نداشته است.
روابط عمومی دادگستری در پی انتشار اخباری مبنی بر خودکشی جوانی بنام ر.آ در تاریخ ۹۹/۹/۲۲ بعلت پرداخت نشدن حقوق توسط شرکت هفت تپه به اطلاع همشهریان عزیز میرساند، که اولاً آن مرحوم کارگر هفت تپه نبوده و هیچگونه ارتباط شغلی در حال حاضر  با این شرکت نداشته است .
لذا شایعات منتشر شده در فضای مجازی را تکذیب و اعلام می دارد با خاطیان و متخلفان در فضای مجازی که قصد تشویش اذهان عمومی را دارند بر خود قانونی می گردد.
شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار