شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Saturday, 18 May , 2024

فرماندار اهواز :

دستگاه های اجرایی استان موظف به همکاری با شهرداری و آبفا در روزهای بحرانی هستند

فرماندار شهرستان اهواز گفت: شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اهواز کلیه نواقص موجود که موجب آبگرفتگی های اخیر در معابر و خیابان ها شد را در اسرع وقت و قبل از بارندگی پیش رو برطرف کنند.

فرماندار شهرستان اهواز گفت:شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اهواز کلیه نواقص موجود که موجب آبگرفتگی های اخیر در معابر و خیابان ها شد را در اسرع وقت و قبل از بارندگی پیش رو برطرف کنند.

به گزارش خوزآنلاین ؛ جمال عالمی نیسی  در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری، با اشاره به اعلام بارندگی در اواسط هفته از سوی اداره کل هواشناسی و تاکید بر آمادگی ادارات و دستگاه های اجرایی افزود: شهرداری و شرکت آب و فاضلاب اهواز تمهیدات لازم برای اجرای طرح کوتاه مدت به منظور کم کردن زمان آبگرفتگی معابر را بیندیشند.

وی ادامه داد: شهرداری اهواز اقدامات لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی زیرگذرها از جمله کیان آباد و پل سیاه در بارندگی های پیش رو را انجام دهد.

فرماندار اهواز بر همکاری کلیه دستگاه ها و شرکت های استان به ویژه شرکت های معین اهواز تاکید کرد و گفت: دستگاه ها و شرکت های استان موظف به همکاری با شهرداری و آب و فاضلاب در روزهای بحرانی هستند و در صورت کوتاهی هر یک از دستگاه ها مراتب از طریق مراجع ذیربط پیگیری می شود.

عالمی نیسی ادامه داد: بخشداری اسماعیلیه اهواز با همراهی سازمان آب و برق خوزستان نسبت به ترمیم و استحکام سازی سیل بند های شکسته شده و تخریب شده از سوی برخی از افراد اقدام و عوامل متخلف را معرفی کند.

وی در پایان گفت: شرکت آب و فاضلاب با برنامه ریزی مناسب جهت استفاده از اعتبار درنظرگرفته شده از سوی مقام معظم رهبری، نسبت به اجرای پروژه های کوتاه مدت و میان مدت اقدام کند.

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار