شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Saturday, 18 May , 2024

دبیر کانون انبوه سازان مسکن کشور:

اقتصاد مسکن وابسته به اقتصاد کلان کشور است

فرشید پورحاجت گفت: به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی اهواز گران‌ترین شهر کشور است که این موضوع رد می‌شود چراکه اقتصاد مسکن وابسته به اقتصاد کلان کشور است و از تورم حوزه اقتصاد تبعیت می‌کند.

به گزارش خوز آنلاین، فرشید پورحاجت دبیر کانون انبوه سازان مسکن کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظارت بر ساخت و ساز املاک به عهده وزارت کشور و سازمان شهرداری‌هاست اما متولی کنترل خرید و فروش املاک سازمان ثبت اسناد و مدارک است.

وی افزود: قانون اساسی در کشور ما برای همه جاری است که بر اساس آن هیچ فرد خارجی نمی تواند املاک و مستغلاتی خریداری کند مگر در شرایط خاص که باید به وزارت امور خارجه وزارت اطلاعات تقاضا ارسال کنند که زمان زیادی صرف می‌کند و این شرایط نیز فعلا در کشور ما وجود ندارد.

دبیر کانون انبوه سازان مسکن کشور بیان کرد: هیچ خرید ملکی توسط افراد خارجی به صورت وکالتی و یا ثبتی در خوزستان انجام نشده است.

پور حاجت اضافه کرد: تاکنون هیچ سند غیررسمی و غیرقانونی مبنی بر خرید مسکن توسط افراد خارجی در خوزستان و اهواز مشاهده نشده است.

وی عنوان کرد: علاوه بر تکذیب خرید ملک و مسکن توسط افراد خارجی در خوزستان از معاون وزیر راه و شهرسازی تقاضا داریم تکذیب این خبر اعلام شده از سوی ایشان را اعلام کنند چراکه تبعات خاص خود را در استان خوزستان دارد.

دبیر کانون انبوه سازان مسکن کشور گفت: به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی اهواز گران‌ترین شهر کشور است که این موضوع رد می‌شود چراکه اقتصاد مسکن وابسته به اقتصاد کلان کشور است از تورم حوزه اقتصاد تبعیت می‌کند

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار