جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Friday, 3 May , 2024

کارگران شهرداری خرمشهر خواستار پرداخت حقوق معوقه خود شدند

بیش از ۵۰ نفر از کارگران خدمات شهری و فضای سبز خرمشهر در اعتراض به آنچه که تعویق سه ماهه در پرداخت حقوق و دستمزد خود بیان کردند روز دوشنبه در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.

به گزارش خوز آنلاین، کارگران شهرداری خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کردند: بیشتر کارگران شهرداری خرمشهر برای تامین هزینه زندگی با مشکل روبه‌رو هستند و حدود سه ماه است حقوق و مطالبات خود را دریافت نکردند.

آنها می‌گویند:در وضعیت کنونی گرانی بازار و وضعیت کرونایی، بدون حقوق و نداشتن بیمه برای درمان خانواده خود با مشکل روبه رو هستیم.

شهردار خرمشهر در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مطالبات سه ماه این کارگران مربوط به ماه‌های گذشته و پیش از حضورم در شهرداری خرمشهر است.

منصور علوانی شمار کارکنان شهرداری را بیش از یکهزار نفر اعلام کرد و افزود: ماهانه ۷۰ میلیارد ریال حقوق و دستمزد غیر از حق بیمه باید به کارگران و کارکنان شهرداری پرداخت شود که این میزان هزینه با درآمدهای این شهرداری همخوانی ندارد.

وی درآمد ماهیانه شهرداری از ارزش افزوده و جاری را بین ۳۰ تا ۳۵ میلیارد ریال بیان کرد و بیان کرد:هم اکنون ۶۵ درصد حقوق آبان و ۳۰ درصد حقوق آذر پرداخت شده و بقیه حقوق کارگران تا پنجم یا ششم دی ماه پرداخت خواهد شد.

علوانی افزود: برای پرداخت حقوق کارگران پیگیری لازم انجام شده و اقدام برای گرفتن تسهیلات در حال انجام است.

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار