منطقه ۳ رتبه اول پاسخگویی در سامانه ۱۳۷ را کسب کرد
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛شهرام شاهین زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: این رتبه بندی به دلیل عملکرد این منطقه در رابطه با رسیدگی به موقع به شکایات شهروندان، پیگیری مستمر و همکاری با حوزه خدمات شهری در رسیدگی به درخواست های مردمی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان حاصل شده است.
مدیر منطقه۳ رضایتمندی نسبی شهروندان را حاصل تلاش های شبانه روزی مسولین اجرایی و پرسنل در ارائه خدمات مطلوب در حوزه های اجرایی خدمات شهری، عمران و ترافیک وفضای سبز و ….دانست و گفت :اگرچه موارد قابل رسیدگی در سطح منطقه و شهر بسیار فراوان است ولیکن سعی برآن داریم تا با رفع و رسیدگی هرچه سریعتر به موارد مطرح شده از سوی شهروندان محترم ساکنین محلات، علاوه بر رعایت حقوق شهروندی آنها، تکریم ایشان را بجا بیاوریم.
برچسبها: