جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Friday, 26 April , 2024

  • چهارشنبه / 28 آوریل 2021 / 15:57
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 16978
  • خبرنگار : 104

لیست شورای ائتلاف در انتخابات شورای شهر بر اساس تعهد و تخصص است

سخنگوی شورای ائتلاف خوزستان گفت: بعد از مصاحبه با کلیه نامزدهای داوطلب، شورای ائتلاف هر شهرستان گزینه‌های نهایی را از بین افراد متعهد، متخصص، پاک‌دست و دارای روحیه جهادی انتخاب می‌کند.

مهدی طرفی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از اقدامات ائتلاف در این انتخابات نظر خواهی از جمعی از نخبگان انقلابی بوده و همه استان ها از جمله خوزستان این اقدام انجام گرفته است.

وی افزود: در استان ما حدود ۵۰۰ نفر از نخبگان استان که در شورای ائتلاف حاضرند و یا ارتباط دارند در نظر خواهی شرکت کرده اند که این نظر سنجی ناظر بر واقعیت‌های شهرستان ها و نظرات موثرین و نخبگان بوده که در نهایت ۱۰ کاندیدا اولویت‌بندی شده و نتیجه در اختیار مرکز قرار گرفت که بنا شده این نظر خواهی‌ها در اختیار کاندیداها هم قرار گیرد.

طرفی درخصوص انتخابات ریاست جمهوری، بیان کرد: نظر بسیاری از تشکل‌ها و جریانات سیاسی انقلابی به هم نزدیک و اختلاف نظر ها بسیار کم است؛ با توجه به تلاش‌های موثر صورت گرفته به نظر می‌آید احتمال اجماع نیروهای انقلاب به یک کاندیدای واحد بسیار است.

سخنگوی شورای ائتلاف خوزستان افزود: انتظار است از کلیه جریانات و نیروهای انقلابی در جهت منافع مردم و حل مشکلات ، سلیقه های شخصی را کنار گذاشته و طبق شاخص های انقلابی برای روی کار آمدن رئیس جمهوری جهادی و فساد ستیز و کارآمد تلاش کنند.

طرفی در خصوص انتخابات شورای شهر، با بیان انکه اولویت ما تعهد و تخصص است، عنوان کرد: چهره‌های متخصص انقلابی در زمینه های مختلف وارد فرآیند شورای ائتلاف می‌شوند؛ با کلیه کاندیداهایی که شرایط ائتلاف را می‌پذیرند مصاحبه انجام می‌گیرد و شورای ائتلاف هر شهرستان گزینه‌های نهایی را از بین افراد با روحیه جهادی، پر کار و پاک دست و انقلابی و متخصص انتخاب می کنند.

وی با اشاره به اینکه در انتخابات شوراهای شهر نقطه نظرات جریانات ممکن است بیشتر باشد، گفت: در این زمینه با معرفی شاخص ها و بررسی آن ها بین کاندیدا افراد اصلح از دید شورای ائتلاف  شهرستان ها معرفی می‌شوند.

طرفی اظهار کرد: اگر جریانات مختلف انقلابی ساز و کار شورای ائتلاف را بپذیرند و یا نقطه نظراتی مفید داشته باشند باب گفت و گو و اصلاح رویه ها بسته نیست و در صورت پیشنهاد های سازنده و مفید آن موارد را پذیرا هستیم و تلاش می‌کنیم تا به وحدت هر چه بیشتر نیرو های انقلابی کمک کنیم.

وی گفت: باید مراقبت شود وحدت گفتمانی حاصل شود و افراد ناکارآمد وارد نشوند؛ همه دلسوزان انقلاب اتفاق نظر دارند حزب بازی و سیاسی کاری گامی رو به جلو برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیست بلکه تحقق دولت انقلابی جز با تصمیم گیری و مدیریت جهادی انقلابی محقق نمی‌شود.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار