شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

طرح بهسازی معابر در هشت روستای شادگان اجرا شد

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: خیابان‌ها و معابر هشت روستای بخش مرکزی شهرستان شادگان بهسازی، زیرسازی و آسفالت شد.

جمال صالح‌زاده اظهار داشت:با بهره برداری از این طرح‌ها بیش از چهار هزار نفر از اهالی روستاهای بخش مرکزی شادگان از زیرساخت مناسب در معابر روستایی بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد:عملیات آماده‌سازی برای بهسازی و آسفالت ۲۶ روستای بخش مرکزی شادگان به میزان ۴۰۰ هزار متر مربع در حال انجام است و بزودی آغاز خواهد شد.

صالح‌زاده با تاکید بر نگاه ویژه دولت برای رفع مشکلات روستاهای مناطق محروم و کم‌برخودار بخصوص در شهرستان شادگان افزود: مشکلات روستاهای شادگان بر اساس اولویت بندی بررسی و نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر توسعه زیرساخت های روستاهای این شهرستان گفت: در راستای رفع مشکلات روستاهای شادگان مسئولان دستگاه های اجرایی موظف به تلاش‌ مضاعف هستند.

صالح‌زاده بیان کرد: عملیات آسفالت روستاهای بخش مرکزی با پیگیری نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی،فرمانداری شهرستان شادگان و با مشارکت دهیاران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و بنیاد علوی در حال اجرا است .

وی همچنین به مشکل افت ولتاژ برق و فشار آب در برخی از روستاهای شادگان اشاره کرد و افزود: افزایش ارتباط با مردم و تلاش برای رفع مشکلات باید در دستور کار تمام مسئولان دستگاه های اجرایی باشد.

شادگان در فاصله ۷۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار