شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Saturday, 27 April , 2024

برق ۲۳۹ مشترک پرمصرف اداری خوزستان قطع شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: برق ۲۳۹ مشترک پر مصرف اداری استان در راستای کنترل مصرف برق ادارات و سازمان‌های عمومی قطع شد.

علی خدری دوشنبه با اشاره به مصوبه هیات وزیران مبنی بر لزوم رعایت الگوی مصرف،اظهار داشت: طبق این مصوبه ادارات ، بانک‌هاو سازمان‌های عمومی باید مصرف خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل و ۶۰ درصدمصرف جاری در ساعات غیر اداری کاهش دهند .

وی ادامه داد : با توجه به عدم رعایت این مصوبه و بی توجهی به ابلاغیه های استانداری، برق این تعداد مشترک که شامل ادارات دولتی، بانک ها، نهادهای عمومی و شرکت های دولتی و غیردولتی پرمصرف از شهرستان های مختلف استان بود توسط مرکز پایش ستاد شرکت توزیع برق خوزستان قطع شد.

خدری افزود: عدم‌توجه به اخطارها و در نظر نگرفتن مصوبه هیات وزیران در راستای کاهش مصرف برق، دلیل قطعی برق این ادارات در شهرهای مختلف خوزستان است.

این مقام صنعت برق خوزستان تاکید کرد: لازم است هم استانی ها با ادامه همکاری خوبی که تاکنون با صنعت برق داشته‌اند، با خاموش کردن حتی یک‌چراغ اضافه و عدم‌استفاده از وسایل پرمصرف برقی در ساعات اوج بار (۱۱ الی ۱۸) و( ۲۰ الی ۲۳ ) در تامین برق پایدار همه مشترکان ما را یاری کنند.

به گزارش ایرنا روز گذشته برق ۲۱۸ مشترک اداری و پمپاژ آب خام کشاورزی در کلانشهر اهواز که از دستورالعمل ابلاغی بیشتر مصرف داشتند در راستای پایداری و کنترل بار شبکه برق قطع شد.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار