شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

  • پنج‌شنبه / 18 آگوست 2022 / 11:10
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 21033
  • خبرنگار : 104

رئیس کل دادگستری استان خبر داد تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی خوزستان تا شهریورماه

رئیس کل دادگستری خوزستان از تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی استان تا شهریورماه خبر داد.

علی دهقانی بازدیداز انبارهای اموال تملیکی استان خوزستان، گفت: از ۱۱۶ کانتینر موجود در انبار قدیم، ۵۶ کانتینر به ارزش ریالی ۱۰۵ میلیارد تومان در مزایده شماره ۲۵۹ سازمان اموال تملیکی که آخر مردادماه برگزار می‌شود، به فروش می‌رسد و مابقی نیز در مزایده شهریورماه تعیین تکلیف می‌شود.

به نقل از دادگستری خوزستان، وی ادامه داد: برخی اموال موجود در انبارها، قابل فروش هستند و برخی نیاز به معدوم‌سازی دارند که باید هرچه زودتر آرای قطعی در خصوص آن‌ها صادر و اجرا شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: هم اکنون ۱۴۴ پرونده در ۲۲ شعبه تعزیرات استان خوزستان مطرح دست رسیدگی است که طبق تبصره ۲ ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در صورت تشخیص سریع الفساد یا سریع الاشتعال کالا، باید سریعاً تعیین تکلیف شود.

دهقانی با بیان این که در این مدت اقدامات خوبی جهت ساماندهی اموال صورت گرفته است، گفت: انبار جدید در چهار سوله طبقه‌بندی شده و در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع، آماده بهره‌برداری است که در شهریورماه افتتاح می‌شود و اموال تعیین تکلیف نشده موجود در انبار قدیمی به این انبار منتقل و نسبت به ساماندهی اموال و کالاها تا تعیین تکلیف نهایی اقدام می‌شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان، در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری طی بازدیدی از انبارهای تملیکی استان، دستور تعیین تکلیف و ساماندهی این اموال را صادر و برای آن ضرب الاجلی سه ماهه مقرر کرده بود.

در این بازدید مدیرکل اداره اموال تملیکی خوزستان به همراه مدیرکل تعزیرات استان نیز حضور داشتند و گزارشی از اقدامات این دو دستگاه ارائه کردند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار