شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

  • پنج‌شنبه / 18 آگوست 2022 / 12:04
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 21046
  • خبرنگار : 104

گیت‌های خروجی و ورودی زائران اربعین در مرزهای چذابه و شلمچه فعال شد

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: درآستانه پیاده روی زائران اربعین حسینی، همه گیت های خروجی و ورودی زائران در پایانه های مسافری شلمچه و چذابه فعال شد.

سردار سیدمحمد صالحی، فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: در مجموع ۷۴ گیت (دروازه) ورودی و خروجی در مرزهای شلمچه و چذابه آماده ارائه خدمات به زائران حسینی هستند که از این تعداد ۴۸ گیت در شلمچه و ۲۶ گیت در پایانه مسافری چذابه به کار گرفته شدند.
وی اظهار کرد: نیروی انتظامی استان برای انجام این ماموریت معنوی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره عظیم اربعین از آمادگی کامل برخوردار است و با آمادگی هرچه بیشتر، خدمات روان تر و آسان تری را به زائران ارائه خواهد کرد.
فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در روزهای اخیر بازدیدهایی از مرزهای شلمچه و چذابه انجام شده و نسبت به تقویت و ایجاد زیرساخت‌های بیشتر اقدامات خوب و موثری صورت گرفته است.
سردار صالحی با اشاره به بازدید رئیس ستاد اربعین کشور و وزیر کشور از این دو پایانه مرزی گفت: بازدید میدانی از مرزهای شلمچه و چذابه انجام و دستورات لازم هم صادر شده تا بهترین و باکیفیت ترین خدمات به زائران اربعین ارائه شود.
پیش بینی شده اربعین امسال حدود پنج میلیون زائر از مرزهای ۶ گانه کشور به کربلای معلا مشرف شوند که از این تعداد دو میلیون زائر از مرزهای چذابه و شلمچه به شهرهای مقدس عراق عزیمت کنند.
کمیته جذب مشارکت های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین خوزستان از موکب‌داران در مرزهای چذابه و شلمچه خواست موکب های خود را به تجهیزات سرمایشی و در صورت امکان به سایبان و مه پاش مجهز کنند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار