شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

  • سه‌شنبه / 23 آگوست 2022 / 13:59
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 21189
  • خبرنگار : 104

افتتاح ۳۲ طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرستان کرخه

۳۲ طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در هفته دولت امسال در مناطق مختلف شهرستان کرخه افتتاح و عملیات اجرایی ۶ طرح عمرانی و خدماتی دیگر نیز آغاز می‌شود.

فرماندار شهرستان کرخه مهمترین این طرح‌ها را طرح بازسازی تاسیسات شبکه آبیاری لشکرآباد شاوور، شبکه آبیاری تحت فشار، مرکز خدمات جامع سلامت شهری شاوور، بهسازی معابر شهری و روستایی، واحد‌های احداثی برای مسکن محرومان و نیز طرح‌های برقرسانی و تقویت شبکه برق در مناطق روستایی شهرستان کرخه عنوان کرد.

محسن ستاری فر با بیان اینکه این طرح‌ها در مناطق شهری و روستایی ۲ بخش شاوور و مرکزی شهرستان کرخه اجرا شده و یا عملیاتی می‌شوند گفت: توسعه زیر ساخت‌ها در مناطق شهری و روستایی در اولویت این طرح‌ها قرار دارد.

فرماندار کرخه افزود: ۱۶ طرح با بیش از ۷۹ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ارزش افزوده در بخش مرکزی شهرستان کرخه اجرا شده که عمده آن‌ها در زمینه عمران شهری و روستایی و نیز زیر سازی و آسفالت معابر می‌باشد.

ستاری فر با بیان اینکه ۱۰ طرح با بیش از ۶۴ میلیارد ریال در سطح دهیاری‌های بخش شاوور آماده بهره برداری است گفت: زیرسازی و آسفالت روستا‌های سیدباقر، سید عبداله، اسماعیل غانم، بنادر، سیدخشان، خویس و صالح مشهود از جمله این طرح‌ها می‌باشند.

وی همچنین گفت: ۲ واحد آموزشی ۹ و ۶ کلاسه نیز در شهر الوان و روستای دحیمی ۲ به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان آماده افتتاح می‌باشند که مدرسه ۹ کلاسه علم الهدی در شهر الوان با مشارکت شرکت نفت احداث شده است.

به گفته فرماندار کرخه مدرسه ۶ کلاسه روستای دحیمی ۲ نیز با مشارکت خیرین احداث شده و آماده بهره برداری است.

ستاری فر اشتغالزایی ایجاد شده با اجرای این طرح‌ها در شهرستان کرخه را ۳۴۹ فرصت شغلی عنوان کرد و گفت: عملیات اجرایی ۶ طرح در بخش برق رسانی، اصلاح، بهینه سازی و کاهش تلفات شبکه برق همچنین احداث پارک مسکن مهر شهر الوان نیز در هفته دولت آغاز می‌شود.

وی با قدردانی از اداره کل نوسازی مدارس، شرکت توزیع برق خوزستان و نیز راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همچنین بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی، کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بابت اجرای این طرح‌ها در مناطق مختلف شهرستان محروم کرخه گفت: عملکرد شهرداری‌های الوان و شاوور نیز در زمینه عمران شهری قابل تقدیر است.

فرماندار کرخه خواستار توجه بیشتر مجموعه مدیریت استان خوزستان به این شهرستان تازه تاسیس شد و گفت: شهرستان کرخه در بخش‌های مختلف به ویژه در زمینه توسعه زیر ساخت‌ها و بهداشت و درمان نیازمند توجه و اعتبار ویژه است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار