جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Friday, 26 April , 2024

  • شنبه / 27 آگوست 2022 / 23:06
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 21273
  • خبرنگار : 104

پیام تسلیت فرمانده قرارگاه کربلا جنوب غرب کشور پیرو درگذشت آیت الله حاج شیخ محمد علی ناصری

فرمانده قرارگاه کربلا جنوب غرب کشور با حضور در بیت آیت الله محمد علی ناصری در پیامی از طرف مردم شریف و شهید پرور استان خوزستان درگذشت عالم ربانی و حکیم والامقام آیت‌الله آقای حاج شیخ محمدعلی ناصری را تسلیت گفتند.

🔻متن پیام فرمانده قرارگاه کربلا جنوب غرب کشور به این شرح است:

▪️ بسم الله الرحمن الرحیم ▪️

🏴 إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

▪️خبر ارتحال روحانی گرانقدر وعالم عامل و سالک واصل ، آیت الله حاج شیخ محمد علی ناصری (رحمة الله علیه) موجب تأسف و تألم خاطر اینجانب و مردم شریف استان خوزستان گردید.

▪️ایشان شخصیت کم‌نظیر جهان اسلام بود و در سلوک عملی خود همواره بر صراط مستقیم تبعیت از ولایت فقیه بودند که در محضر فضلای گرانقدر از جمله آیات عظام خویی، بهجت، امام راحل(ره) و علامه طباطبایی درس‌‌های بیشمار آموختند.

▪️این عالم ربانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب «وظیفه‌ی بزرگ تزکیه و نشر معارف اخلاقی اسلام را تکلیف خویش دانسته و با بهره‌مندی از خشیت و خضوع دل نورانی خود، بیان اثرگذار و نافذی را در این جهت به کار می‌بردند» ، عمر پربرکت خویش را به گسترش و نشر معارف دینی و علوم اسلامی، تربیت طلاب ،ترویج شعائر اهل‌بیت علیهم‌السلام صرف نمودند.

▪️ایشان علاوه بر نبوغ علمی و توانایی‌های بی‌نظیر در گره گشایی‌های معرفتی، از شخصیتی وارسته، ربانی، پرجاذبه، باصفا و متواضع نیز برخوردار بودند و جان‌های عطشناک معنویت را در محضرشان سیراب می‌کردند.

▪️اینجانب از طرف مردم شریف و شهید پرور استان خوزستان رحلت این عالم ربانی و مجاهد نستوه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، نایب بر حق ایشان حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی)، خانواده معظم ، حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان اصفهان و عموم ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا
فرمانده قرارگاه کربلا جنوب غرب کشور

🏴▪️🏴▪️🏴▪️🏴▪️🏴

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار