سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

Tuesday, 19 March , 2024

افتتاح دفتر بسیج رسانه در ناحیه امام علی(ع) سپاه اهواز

دفتر بسیج رسانه ناحیه سپاه امام علی(ع) اهواز با حضور مسئولان و فرماندهی سپاه ناحیه افتتاح شد.

حجت الاسلام سید امیر میرعلایی، فرمانده ناحیه سپاه امام علی(ع) اهواز امروز در مراسم افتتاح دفتر بسیج رسانه، گفت: یکی از رسالت‌های بسیج آموزش و توانمندسازی مردم است.

وی افزود: برای همین منظور در سرای محله کوی رمضان اهواز نیروهای جهادی و بسیجی پای کار آمده و زمینه آموزش و فعالیت مردمی را فراهم کردند.

فرمانده ناحیه سپاه امام علی(ع) اهواز بیان کرد: این مجموعه آموزشی، فرهنگی و ورزشی یک مجموعه مردمی و مستقل از شهرداری است و با کار جهادی و انقلابی پس از ۳ سال احیا و اکنون بیش از ۲۰ خانواده اشتغال دارند.

وی ادامه داد: در این مجموعه زمینه فعالیت هنری، فرهنگی و ورزشی برای عموم مردم فراهم شده است.

سید میرعلایی با اشاره به ۴۳مین سالگرد تاسیس بسیج، گفت: بسیج در حقیقت مجموعه امام و انقلاب است و اگر در این سال‌ها بسیج و تفکر بسیجی نبود، کشور هم نبود.

این فعال فرهنگی ادامه داد: بسیج از ابتکارات دوراندیشانه امام خمینی(ره) بود و امروز ثمره این تفکر، درخت تناور و مستحکم انقلاب است.

وی تاکید کرد: اندیشه بسیج امروز جهانی شده ‌و نیروی مقاومت مردمی در بین ملل مستضعف رشد پیدا کرده است.

فرمانده ناحیه سپاه امام علی(ع) اهواز، افزود: تفکر بسیجی در کشور امروز طنین‌انداز شده و دشمن از این هراس دارد و همه این اغتشاشات برای لطمه به آرامش و پیشرفت مردم است و حجاب بهانه است.

وی به حضور میدانی بسیج اهواز در میدان و اشرافیت کامل اطلاعاتی، اظهار داشت: به برکت خون شهدا جوانان بسیجی و عاشق نظام در این فتنه اخیر که واقعا پیچیده و ترکیبی است، موفق عمل کردند.

میرعلایی تاکید کرد: تنها سلاح نیروهای مردمی و بسیجی ایمان و توکل به خدا است و در این دو ماه اغتشاش یک گلوله جنگی دست نیروهای مردمی و مقاومت داده نشده و مسلح نیستند.

وی ادامه داد: بسیج با دست خالی برای آرامش مردم پای کار است و شبانه روز با اشرافیت کامل در عرصه حضور دارند.

این مقام مسئول تاکید کرد: گروه‌های آموزش دیده در اغتشاشات دنبال ایجاد رعب و وحشت آفرینی هستند و با حرکات داعشی و وحشیانه دنبال ترساندن مردم هستند و می‌بینیم هر کسی با آنها همکاری نمی‌کند، تهدید می‌شود.

وی تاکید کرد: با کار اطلاعاتی بسیاری از شبکه نفاق که در بین مردم سال‌ها نفوذ داشتند، شناسایی شدند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار