شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

اسکان رایگان اعضای کانون‌های مساجد خوزستان در مشهد مقدس

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان از فراهم شدن شرایط اسکان رایگان اعضای کانون‌های مساجد استان در مشهد مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری گفت: ستاد کانون‌های مساجد استان خوزستان باهدف اجرای طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد، شرایطی را فراهم کرده تا کانون‌های مساجد بتوانند از امکانات مختلف فرهنگی، ورزشی و … سایر نهاد‌ها بهره‌مند شوند.

وی افزود: از جمله تسهیلات و امکاناتی که برای کانون‌های مساجد استان در نظر گرفته شده ایجاد محل اسکان در مشهد مقدس و در جوار حرم مطهر علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) است.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری ادامه داد: در این رابطه و پیرو هماهنگی صورت گرفته با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در خصوص برنامه‌های اوقات فراغت تابستانه محلی جهت اسکان در مشهد مقدس برای کانون‌های مساجد استان فراهم شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان اضافه کرد:  بر اساس این تفاهم‌نامه، کانون‌های مساجدی که برنامه سفر به مشهد مقدس را دارند، می‌توانند با اعلام تاریخ سفر، اسکان خود را در نزدیکترین نقطه به حرم امام رضا (ع) فراهم کنند.

وی ظرفیت پذیرش برای هر کانون فرهنگی هنری را ۴۵ نفر اعلام کرد و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری متقاضی می‌توانند جهت هماهنگی و رزرو محل در ساعات اداری با شماره تماس ۰۶۱۳۳۳۶۳۵۹۵ تماس بگیرند.

مدیر ستاد فهما خوزستان، با اشاره به فعالیت بخش خواهران کانون‌های مساجد در اوقات فراغت، یاد آور شد: خواهران در کانون‌های مساجد می‌توانند با هماهنگی کامل از این محل جهت اسکان در مشهد مقدس استفاده کنند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار