شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

درخشش خوزستانی ها در مسابقات ملی مهارت کارگران ایران

رقابت کنندگان خوزستانی در مرحله کشوری دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاه‌های اقتصادی موفق به کسب یک مدل طلا و یک مدال برنز شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: دومین دوره مسابقات ملی مهارت کارگران ایران به مدت ۲ روز در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهش‌های سازمان آموزش فنی وحرفه‌ای کشور در استان البرز برگزار شد.

شهرام ملایی هزاروندی ادامه داد: خوزستان در این دوره از مسابقات با ۴۴ شرکت کننده موفق شد ۲ مدال طلا و برنز مسابقات را کسب کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان یبان کرد: مدال طلای رشته cnc توسط سیدمهدی موسوی از شرکت فولاد خوزستان و مدال برنز رشته طراحی قطعات صنعتی با نرم افزار SOLIDWORKS توسط‌ صادق جلیلی از شرکت فولاد خوزستان کسب شد.

وی افزایش بهره‌وری و کارایی، تحرک اجتماعی، پیشرفت شغلی، گسترش خلاقیت و نوآوری، کسب و انتقال تجربه و آشنایی با استانداردهای جدید مهارت را از مزایای برگزاری این مسابقات برشمرد و افزود: شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی از دیگر مزایای برگزاری مسابقات است که می‌تواند فرصتی را برای معرفی بنگاه‌های اقتصادی متعهد به مهارت‌آموزان فراهم‌کند و موجب توسعه برند و گسترش بازار در سطح ملی و بین‌المللی شود.

ملایی هزاروندی گفت: با توجه به وجود صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در استان برای حضور پرقدرت در سومین دوره این مسابقات در سال آینده برنامه ریزی جامعی صورت خواهدگرفت.

وی افزود: با اعطای مدال طلا، نقره و برنز به همراه جوایز نفیس به نفرات اول تا سوم هر رشته از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت کارگران ایران تجلیل و علاوه بر آن برای برگزیدگان، کارت مربیگری و آزمون گری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و گواهینامه حضور در مسابقات مذکور صادر خواهد شد.

مسابقات ملی مهارت کارگران ایران با هدف ایجاد نشاط در جامعه کارگری، شناسایی و کشف استعدادهای برتر مهارتی ویژه شاغلین بنگاه‌های اقتصادی از ۱۸ تا ۲۰ مردادماه با حضور رقابت کنندگان در مرکز ملی تربیت مربی و پژوهشهای فنی و حرفه‌ای برگزار شد.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار