شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

اختصاص بیش از ۲۰۰ تن گاز مایع به مواکب چذابه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز گفت: بیش از ۲۰۰ تن گاز مایع به عنوان سهمیه مواکب چذابه در نظر گرفته شده است.

عبدالکریم محمدی در خصوص تأمین سوخت مورد نیاز برای ایام اربعین حسینی اظهار کرد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده تعداد ۲ جایگاه سیار نفت و گاز و بنزین در مرز چذابه مستقر شده که در حال انجام اقدامات نهایی به منظور توزیع سوخت در این جایگاه‌ها هستیم.

وی افزود: همچنین یک جایگاه سوخت در چذابه احداث شده و در حال سوخت‌رسانی به خودروها و وسایل نقلیه است و حتی ظرفیت توزیع سوخت در این جایگاه نیز بالاتر برده شده تا مشکلی در سوخت‌رسانی به وجود نیاید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز با بیان اینکه امسال در بحث سوخت‌رسانی در مرز چذابه مشکلی نخواهیم داشت، گفت: همچنین قرار است سه دستگاه خودروی سوخت‌رسان سیار در منطقه مستقر شود تا این خودروها در مسیرهای منتهی به چذابه و در جایی که نیاز باشد نسبت به سوخت‌رسانی و توزیع سوخت اقدام خواهند کرد.

محمدی در خصوص توزیع گاز مایع موردنیاز مواکب عنوان کرد: تاکنون بیش از ۳۰ تن گاز مایع به مواکب اختصاص داده شده است و همچنین از روز گذشته با دپوی سوخت مایع مورد نیاز مواکب در مرز چذابه، مشکلی در این خصوص نیز نخواهیم داشت.

وی افزود: در این راستا بیش از ۲۰۰ تن گاز مایع به عنوان سهمیه مواکب چذابه در نظر گرفته شده است و در صورت نیاز بیشتر هیچ مشکلی در تأمین آن وجود ندارد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز تاکید کرد: در بحث خدمات‌رسانی سوختی، نظارت‌ها و کنترل‌ها به منظور ساماندهی این خدمات صورت می‌گیرد، اما در کل محدودیتی در تأمین سوخت مورد نیاز در ایام اربعین وجود ندارد.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار