شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

مجموعه رفاهی در راستای خدمات‌رسانی به زائران در محور اهواز-خرمشهر احداث شد

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه خرمشهر با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسهیل سفر زائران اربعین حسینی گفت: یک مجموعه خدماتی رفاهی در محور اهواز به خرمشهر برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی احداث شد.

نادر عمیدزاده اظهار کرد: با توجه به نبود جایگاه سوخت در محور اهواز به خرمشهر و مشکل تامین سوخت برای زائران اربعین حسینی در این محور یک مجموعه رفاهی برای خدمات‌رسانی به زائران در این مسیر احداث شد.

وی افزود: این مجموعه رفاهی در ۵۵ کیلومتری خرمشهر و در جوار شرکت نیشکر میرزا کوچک خان احداث شده تا زائران برای تامین سوخت و استراحت با مشکل مواجه نشوند.

فرماندار ویژه خرمشهر گفت: در این مجموعه رفاهی، پایگاه اورژانس، آتش نشانی و هلال احمر مستقر شدند تا درصورت نیاز به زائران اربعین حسینی امدادرسانی کنند.

وی ادامه داد: زائران اربعین حسینی برای استراحت می‌توانند از مساجد و حسینه‌های در نظر گرفته شده خرمشهر استفاده کنند تا سفر راحت‌تری به کربلا داشته باشند.

عمیدزاده بیان کرد: تمام زیرساخت‌ها از میدان مقاومت خرمشهر تا مرز بین‌المللی شلمچه برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی مهیا است.

وی با بیان اینکه زائران برای تردد در این مسیر عجله نداشته باشند، افزود: روازنه آب معدنی و یخ بین مواکب مستقر در مسیر میدان مقاومت تا مرز شلمچه توزیع می‌شود تا مشکل آب آشامیدنی احساس نشود.

 

حرکت تدریجی زائران اربعین حسینی به سمت مرزهای چذابه و شلمچه از ابتدای ماه صفر شروع شده و تا چند روز مانده به اربعین به اوج خود می‌رسد.

بر اساس تقویم رسمی کشور ۱۵شهریور اربعین حسینی است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار