شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی در حال پیگیری است

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی در حال پیگیری است و منتظر تامین اعتبار هستیم.

با راه‌اندازی پویشی خواستار پرداخت مطالبات گندم‌کاران خوزستانی شدند. این پویش با عنوان « مطالبات گندمکاران خوزستان پرداخت شود » در سامانه «فارس من» ثبت شده است.

گندم‌کاران خوزستانی اظهار کرده‌اند در حالی که دولت وعده‌ی داده است که مطالبات آنها در مردادماه پرداخت شود اما گندم‌کاران از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ تا کنون هیچ هزینه‌ای دریافت نکرده‌اند.

امید جهان نژادیان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی  استان خوزستان در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: پیگیری‌های مستمری از سوی استاندار و مسؤولان جهادکشاورزی و اداره غله خوزستان برای پرداخت این مطالبات در حال انجام است و در انتظار تامین اعتبار هستیم.

وی با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات گندم‌کاران یک موضوع ملی است، افزود: بر اساس مذاکراتی که در سطح ملی در حال انجام است مقرر شده است که این مطالبات در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت شود.

طی هفته‌های گذشته جهانپور معماریان رییس شعب بانک کشاورزی خوزستان نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در سراسر کشور ۶۳ همت وجه گندمکاران پرداخت شده است که ۲۰ همت از این میزان و حدود ۳۱ درصد آن مربوط به خوزستان است.

وی این را هم گفت که مجموع وجه گندم خریداری شده در مرحله اول که ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود، پرداخت شده و مبلغ باقیمانده که حدود ۶ همت است، در هفته آینده و به تدریج و پس از تامین منابع مالی از سوی شرکت بازرگانی دولتی پرداخت خواهد شد.

به گزارش فارس، محمدجواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی نیز امروز در جمع خبرنگاران در خصوص پرداخت مطالبات گندم‌کاران اظهار کرد: در جلسه‌ای که با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم وزیر قول داد که مطالبات گندم‌کاران در اسرع وقت پرداخت شود.

در صورت تمایل از این پویش حمایت کنید: « مطالبات گندمکاران خوزستان پرداخت شود »

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار