شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

  • چهارشنبه / 23 آگوست 2023 / 10:25
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 21852
  • خبرنگار : 104

اجرا و تکمیل طرح‌های برق رسانی در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان: ۱۴۶ هزار متر شبکه برق با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و بخشی عراقی این گذرگاه‌ها اجرا و تکمیل شد.

 علی خدری گفت: باتوجه به آغاز حرکت پیاده روی زائران اربعین حسینی ۱۴۶ هزار متر شبکه برق با اعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه و بخشی عراقی این گذرگاه‌ها برای تردد زائران اجرا و تکمیل شد.

وی با اشاره به برق‌رسانی به پارکینگ ۲۱۲ هکتاری و یکهزار و ۲۰۴ موکب در طول مسیر تردد زائران، افزود: ۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط، ۵۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف، ۲۹ کیلومتر شبکه روشنایی، ۲ هزار و ۸۰۷ چراغ روشنایی، و ۹۸ دستگاه ترانسفورماتور، مجموع کار‌های انجام شده در پایانه‌های مرزی خوزستان در اربعین ۱۴۰۲ است.

خدری ادامه داد: طرح‌های اجرا شده در مرزها، شامل؛ تقویت ولتاژ، اورهال شبکه و تجهیزات، افزایش ظرفیت ترانسفورماتور و شبکه‌های تامین برق مواکب مستقر در ۲ مرز شلمچه و چذابه و شیب عراق و توسعه و تعمیرات روشنایی معابر مسیر تردد زائران است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خوزستان اضافه کرد: این شرکت با ساخت مرکز فوریت‌های برق، کار اتصال انشعاب‌های برق مواکب به شبکه توزیع را آغاز کرده است و تا پایان مراسم اربعین جهت پشتیبانی و خدمات رسانی به صورت ویژه در منطقه حضور دارد.

براساس تقویم رسمی کشور ۱۵ شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۴ هجری شمشی اربعین حسینی است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار