یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Sunday, 28 April , 2024

  • چهارشنبه / 23 آگوست 2023 / 10:20
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 21849
  • خبرنگار : 104

فعال شدن گیت‌های خروجی و ورودی زائران اربعین در مرز چذابه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان : درآستانه پیاده روی زائران اربعین حسینی، همه گیت‌های خروجی و ورودی زائران در پایانه مسافری چذابه فعال شد.

محمد جولانژاد اظهار کرد: در مجموع ۳۴ گیت ورودی و خروجی در مرز چذابه آماده ارائه خدمات به زائران حسینی است که از این تعداد ۱۶ گیت ثابت و ۱۸ گیت موقت در این پایانه به کار گرفته شدند.

وی ادامه داد: اداره کل راهداری برای انجام این ماموریت معنوی و برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره عظیم اربعین از آمادگی کامل برخوردار است و با آمادگی هرچه بیشتر، خدمات روان‌تر و آسان تری را به زائران ارائه خواهد داد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه در ۲ مرز خوزستان اقدامات خوب و موثری جهت سهولت در حرکت زائران اربعین حسینی صورت گرفته است، اظهار کرد: ۴۸ گیت برای عبور زائران در مرز شلمچه اماده سازی شده است و هیچگونه مشکلی در تردد زائران از این مرز وجود ندارد.

جولانژاد با بیان اینکه امسال تردد اتباع مقیم کشور از مرز شلمچه و اتباع غیر مقیم از مرز چذابه خواهد بود، گفت: نرخ کرایه اتوبوس از مبدا پایانه‌های مسافربری شهرستان‌های استان تا پایانه‌های مرزی شلمچه و چذابه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعلام شده است که زائران در صورت مشاهده هرگونه تخلف احتمالی، به تیم پاسخگویی و رسیدگی به شکایت زایران اربعین حسینی (ع) در پایانه مقصد خود اطلاع دهند.

بر اساس تقویم رسمی کشور ۱۵ شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۴ هجری شمشی اربعین حسینی است.

پایانه مرزی شلمچه در ۱۵ کیلومتری خرمشهر، و پایانه مرزی چذابه در ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز، ۲ گذرگاه تردد زایران اربعین حسینی در خوزستان هستند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار