یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Sunday, 28 April , 2024

  • دوشنبه / 11 سپتامبر 2023 / 10:04
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 21976
  • خبرنگار : 104

۹۰۰ جهادگر خوزستانی در اربعین امسال به زوار خدمت‌رسانی کردند

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: ۹۰۰ جهادگر و خادم حسینی بسیج سازندگی خوزستان در اربعین امسال به زوار خدمت‌رسانی کردند.

به منظور خدمت رسانی بهتر به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت ابباعبدالله الحسین(ع) در ایام اربعین حسینی جهادگران گروه‌های جهادی از سراسر استان خوزستان نیز به میدان آمدند.

در همین ارتباط سید اسلام موسوی مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اقدامات بسیج سازندگی و جهادگران در خدمت رسانی به مردم در پایانه مرزی چذابه از حضور جهادی در مواکب، مدیریت و امنیت ۳۰ هزار خودرو در پارکینگ‌ها، احداث مجتمع‌های بهداشتی و اطعام حسینی ۳۰۰ هزار نفری در اربعین ۱۴۰۲ خبر داد.

وی با اشاره به برپایی ۲۰ موکب توسط جهادگران بسیج سازندگی خوزستان در سراسر استان اظهار کرد: با توجه به حضور و استقبال گسترده مردم برای اربعین و عشق و دلدادگی دوست داران امام حسین(ع)، جهادگران بسیج سازندگی که خط اول خدمت جهادی و خادم حسینی هستند به همین منظور اعزام ۵۰ گروه جهادی ۱۵ نفره، ۷۵۰ نفر برای خدمت رسانی در مواکب صورت گرفت.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان با بیان اینکه مسؤولیت مدیریت دو پارکینگ در چذابه به بسیج سازندگی خوزستان محول شد تصریح کرد: آسفالت ۱۰ هزار مترمربع پارکینگ انجام شد و در راستای خدمت به زوار گرامی اربعین حسینی و امنیت خودروها، به‌کارگیری ۱۵۰ نیروی بسیجی و جهادی از ۵ ناحیه به مدت ۳۰ روز در حال انجام است.

وی در ادامه سخان خود خاطرنشان کرد: در پارکینگ‌های چذابه تردد و ظرفیت پارک ۳۰ هزار خودرو صورت گرفت و نصب دوربین امنیتی در پارکینگ‌ها با همکاری استانداری انجام شد.

موسوی ایجاد سایبان به میزان یک کیلومتر در مرز ایران و عراق در پایانه مرزی چذابه، استفاده از ماشین آلات سنگین جهت کمک به راه سازی و زیر سازی مسیر اربعین، ساخت ۱۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و حمام در مسیر اربعین و پایانه مرزی چذابه را از دیگر خدمات بسیج سازندگی خوزستان در اربعین سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

مسؤول بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان اضافه کرد: ۱۰ میلیارد ریال کمک به مواکب جهت ساخت و تجهیز موکب، توزیع محصولات فرهنگی اربعینی در مواکب، اعزام گروه‌های جهادی خواهر جهت کارهای فرهنگی، تهیه و توزیع دو وعده غذای گرم ناهار و شام به مدت ۱۰ روز به تعداد ۳۰۰ هزار پرس، ایجاد ایستگاه کارواش رایگان و تعمیرات خودرو رایگان از دیگر خدمات بسیج سازندگی و ظرفیت نیروهای جهادی به زائران اربعین حسینی است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار