شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

  • سه‌شنبه / 12 سپتامبر 2023 / 11:43
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 21997
  • خبرنگار : 104

ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای وضعیت تردد مردم در محل طرح های فعال آبفا

عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز : طرح های فعال در زمان بارندگی مشکلات عدیده‌ای از نظر تردد برای مردم ایجاد می‌کنند و باید در جا‌هایی که حفاری شده است، تدابیری اندیشیده شود.

سیاوش محمودی اظهار کرد: در بحث آب‌های سطحی و طرح فاضلاب اهواز کار‌های بزرگی انجام شده است که جای تشکر دارد. امیدوارم ادامه این مسیر با این همدلی و همراهی این کار‌ها تداوم یابد.

وی افزود: باید توجه شود پروژه طرح جامع فاضلاب اهواز و آب‌های سطحی یکی از مسائل بحرانی است و دولت می‌تواند از محل بحران کمک کند و امیدوارم استاندار در این زمینه کمک کند تا شاهد حداقل مشکلات باشیم.

عضو شورای شهر اهواز با اشاره به خرید تجهیزات مورد نیاز در خصوص دفع آب‌های سطحی توسط شهرداری اهواز گفت: به نظر می‌رسد در حوزه لایروبی اقدام زیادی انجام نشده است. از سوی دیگر مدیرعامل آبفا خوزستان می‌گوید که در جایی از شهر بالازدگی فاضلاب نداریم، اما خود من در دو سه روز اخیر در بازار کاوه که در مرکز شهر است، شاهد بالازدگی فاضلاب بودم.

وی افزود: در برخی نقاط دیگر مانند نهضت‌آباد هم بالازدگی فاضلاب در برخی ساعات وجود دارد و با آغاز بارندگی، فاضلاب در خیابان‌ها سرریز می‌شود و باید تدبیری در این زمینه اندیشیده شود.

محمودی بیان کرد: یکی از مشکلات عمده در بحث خروجی‌های ایستگاه‌های پمپاژ آب است که باید بررسی‌های لازم در این زمینه انجام و مشکلات رفع شود.

وی عنوان کرد: کارطرح شبکه فاضلاب در مناطقی مانند گلدشت و سادات تازه آغاز شده است و فعلا تمام نخواهد شد. باید ببینیم شهرداری و آبفا می‌خواهند چه برنامه‌ای برای این محلات انجام دهند؟ وضعیت تردد مردم در محلاتی که هنوز آسفالت نشده‌اند از جمله جانبازان، نورد لوله در مهدیس، اکباتان و معین‌زاده چه خواهد شد؟ باید تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شود.

محمودی گفت: طرح های فعال در زمان بارندگی مشکلات عدیده‌ای از نظر تردد برای مردم ایجاد می‌کنند و باید در جا‌هایی که حفاری شده است، تدابیری اندیشیده شود تا مردم گرفتار نشوند، زیرا مشاهده شده که در برخی نقاط به دلیل حفاری‌ها، تصادفات و افتادن در چاله‌ها رخ داده است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار