جبران کمبود معلم در خوزستان
مسعود حمیدینژاد اظهار کرد: یکی از مهمترین اولویتهای پیش روی آموزش و پرورش استان خوزستان، موضوع جذب نیروی انسانی عملگرا، توانمند و معتقد به آرمانها و اندیشههای انقلاب و تعلیم و تربیت اسلامی است.
وی افزود: بر این اساس همکاران متولی اجرای فرآیند ارزیابی تکمیلی با نقشآفرینی فعال خود و پیروی از رویکرد “انتخاب اصلح” میتوانند ضامن پیوستن بهترینها به حرفه مقدس معلمی و بسترسازی برای تربیت دانشآموزانی در تراز ارزشهای انقلاب باشند.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مهمترین اولویت در فرآیند ارزیابی تکمیلی باید جذب معلمان تحولی و گام دومی در استان باشد، زیرا تنها معلمانی میتوانند بستر لازم برای تحقق حیات طیبه را فراهم کنند که به سند تحول بنیادین معتقد باشند و وظیفه خود را محدود به انتقال مفاهیم علمی نکنند.
حمیدینژاد در خصوص تعداد نیروهایی که قرار است از این طریق جذب شوند، گفت: از طریق آزمون استخدامی دبیری و هنرآموز در استان خوزستان یک هزار و ۴۰۰ نیرو در سال جدید جذب خواهند شد.
وی با اشاره به تعداد دعوت شدگان چندبرابر ظرفیت یادآور شد: در خوزستان ۳۹ حوزه و ۷۸ کانون فعال ارزیابی مشغول اجرای فرآیند ارزیابی تکمیلی برای ۲ هزار و ۵۷۸ داوطلب هستند که از این تعداد داوطلب، یک هزار و ۹۴۳ داوطلب مرد و ۶۳۵ داوطلب زن به مرحله مصاحبه چندبرابر ظرفیت دعوت شدهاند.
برچسبها: