شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

  • یکشنبه / 17 سپتامبر 2023 / 14:45
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 22078
  • خبرنگار : 104

توزیع بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی و سرمایشی بین مدارس خوزستان

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از توزیع بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، سرمایشی و اداری بین مدارس استان در یک سال گذشته خبر داد.

محمد سعیدی‌پور در همایش سراسری مدیران مدارس کشور که امروز (۲۶ شهریورماه) به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، در جمع مدیران مدارس خوزستان در تالار فردوسی اهواز اظهار کرد: اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان همواره در کنار آموزش و پرورش است و همیشه حضور داشته است. همه از نوسازی مدارس انتظار دارند و ما نیز برای بالا بردن جایگاه آموزش و پرورش تمام تلاش خود را می‌کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم خیرین آموزشی، افزود: بسیاری از بحران‌ها را با کمک خیرین پشت سر گذاشتیم و امروز نیز در آستانه بازگشایی مدارس، ۱۳۹ مدرسه با مجموع ۵۲۳ کلاس درس امروز به صورت همزمان در سطح استان خوزستان افتتاح شدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: سال گذشته بیش از ۸۵۰ کلاس درس معادل کار انجام‌شده سه سال قبل تحویل داده شد. بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان تجهیزات آموزشی، سرمایشی و اداری نیز در یک سال گذشته بین مدارس خوزستان توزیع شد.

سعیدی‌پور با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد: تمام پروژه‌های راکد و باقی‌مانده از دولت‌های قبلی و بیش از ۸۰ مدرسه در نواحی محروم کارون، حمیدیه، باوی، باغملک، لالی، رامهرمز، هفتکل و… تحویل داده شده‌اند.

وی یادآور شد: بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در دور دوم سفر ریاست جمهوری برای نوسازی مدارس استان خوزستان مصوب شده است. امسال سال جهاد است، نهضت مدرسه‌سازی با قوت ادامه دارد و خبرهای خوبی در راه است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار