شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

  • چهارشنبه / 20 سپتامبر 2023 / 20:34
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 22135
  • خبرنگار : 104

شگفتی‌ها در صحنه نبرد با دشمن خواهیم ساخت

فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول با بیان اینکه پیشکسوتان و نابغه‌های دوران دفاع مقدس رکوردهای زیادی به ثبت رساندند، گفت: در صحنه نبرد با دشمن نه تنها رکوردها بلکه شگفتی‌ها خواهیم ساخت.

سرهنگ جواد ولدی روز چهارشنبه در آیین گردهمایی پیشکسوتان دفاع مقدس در حسینیه ثارلله دزفول افزود: ثمره رکوردها و جانفشانی رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس پیروزی شیرین ایران بود.

وی پیشکسوتان را حامیان اصلی انقلاب اسلامی ایران دانست و با اشاره به وقایع سال گذشته ادامه داد: سال گذشته کمتر از دفاع مقدس نبود چراکه تمام تحلیلگران می‌گفتند انقلاب با شیب سریع در حال افول است ولی با بیانات رهبر معظم انقلاب، همین جوانانی که در دام دشمن افتادند ورق را برگرداندند و وضعیت به حالت عادی برگشت.
فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول اظهارکرد: رهبر انقلاب یک موهبت الهی برای ایران، انقلاب و مسلمانان است؛ اگر می‌گوید به قله نزدیک هستیم باید با جان و دل پذیرا باشیم و به سمت قله پیش برویم.

وی با بیان اینکه تحلیل‌ها نیز نشان می‌دهد به قله نزدیکیم، افزود: واژه‌ای به نام جنگ ترکیبی را شنیدیم که باید آن را تحلیل کنیم باید بررسی شود چرا جوانان ما درگیر این جنگ و فضا هستند.
سرهنگ ولدی گفت: جوانان ۴۰ سال پیش که وارد دبیرستان و دانشگاه می‌شدند، دشمنی مانند رسانه نداشتند؛ اکنون رسانه با ابزارهای ابتدایی مانند تلفن همراه در زندگی جوانان حضور دائمی دارد.
وی افزود: هوش مصنوعی اکنون فضاهایی ایجاد و با جوانان صحبت می‌کند که در کنار مزیت‌ها، چالش‌های زیادی هم دارد چراکه هوش مصنوعی خوراک خود را از دشمن می‌گیرد.
فرمانده پایگاه چهارم شکاری وحدتی دزفول بیان کرد: هجمه ترکیبی، شناختی و فرهنگی بر همه جوانان و نوجوانان سایه افکنده و تنها راه گذشتن از این هجمه‌ها این است که مسیر را گم نکنیم.
وی افزود: همه هجمه‌ها نسبت به رهبر بود چرا که دشمن می‌خواهد ستون خیمه را بزند ولی خون‌هایی که برای درخت تنومند انقلاب ریخته شده‌اند اجازه ندادند مشکلی ایجاد شود.
سرهنگ ولدی با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر نقشه های دشمن گفت: زامبی سازی جزو پروژه‌های گذشته، حال و آینده دشمنان تا دندان مسلح است و می‌خواهند جوان ما را زامبی کنند تا ضمن نافرمانی به ارزش‌ها اهمیت ندهد.
وی افزود: در دفاع مقدس همه اقشار شیعه، مسیحی و ارمنی با یک هدف و اعتقاد جمع شدند ولی اکنون دشمن تلاش دارد ذهن جوانان ما را مسخ کند که تنها راه مقابله، اطاعت پذیری از نقشه راه رهبر است.

مسوولیت جهاد تبیین از هیچکس ساقط نیست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمن گفت: مسوولیت جهاد تبیین از هیچکس ساقط نیست و همه باید پای کار باشند.

سرهنگ بهروز حکمت پور دفاع مقدس، الگویی است که همواره در گره گشایی از مشکلات موفق بوده است.
وی با اشاره به سالروز فتنه ۱۴۰۱ ادامه داد: سال گذشته در موضوعات مختلف جنگ شناختی، اقتصادی، فرهنگی و تحریم‌ها نقاط ضعف و توجه دشمن را دیدیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: دشمن از نقاط ضعف ما آگاه است و روی آن دست گذاشت که به همت و تلاش رزمندگان و پیشکسوتان این فتنه بزرگ خنثی شد.
وی پروژه بعدی را امیدسازی در جامعه دانست و افزود: سال گذشته ابررسانه‌های هماهنگ شده دشمن ذهن دانش آموزان و جوانان ما را درگیر گرانی، تحریم‌ها و دیگر موارد کرده بود و تلاش داشت ناامیدی را به بدنه جامعه وارد کند.

سرهنگ حکمت پور با بیان اینکه صحنه مبارزه به قوت خود باقی است، تاکید کرد: مقاومت همچنان باقی است و مسوولیت جهاد تببین از هیچ کس ساقط نشده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول بیان کرد: مسجد در جنگ وظایف زیادی برعهده داشت و مشکلات اقتصادی را مدیریت می‌کرد؛ اکنون نیز محکم نگه داشتن سنگر مسجد و جهاد تبیین برای نسل حاضر و آینده نیاز است.
وی افزود: جوانان و نوجوانان نسل امروز متعلق به فضای مجازی هستند و در این فضا رشد می‌کنند لذا نباید بگوییم به ما مربوط نیست چرا که هنوز جنگ باقی است و ما باید فضای مجازی را نیز مدیریت کنیم.

در این آیین از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد و سخنرانی رهبری با پیشکسوتان دفاع مقدس به صورت سراسری و زنده پخش شد.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار