شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

  • دوشنبه / 25 سپتامبر 2023 / 12:23
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 22159
  • خبرنگار : 104

راه اندازی کانون‌های فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد خوزستان

به گفته مدیر ستاد فهما خوزستان؛ کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ویژه خواهران در مساجد استان تاسیس و راه اندازی خواهد شد.

حجت‌الاسلام قاسم سمیری گفت: با توجه به اعلام ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور، به منظور تقویت فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در حوزه خانواده و بانوان و نقش‌آفرینی بیش از پیش خواهران در عرصه فعالیت‌های فرهنگی مسجدمحور، قرار است کانون‌های فرهنگی هنری ویژه خواهران در مساجد دارای کانون فرهنگی هنری راه‌اندازی شود.

وی افزود: این اقدام باتوجه به ضرورت فعالیت‌های تربیتی در احیای نقش واقعی فرهنگی تبلیغی مساجد و پیشینه تاریخی و رفتاری ائمه اطهار (ع) در محوریت بخشیدن به مساجد برای گسترش علوم و معارف الهی و همچنین نیاز‌های فرهنگی مردم به ویژه جوانان اجرا خواهد شد.

حجت‌الاسلام سمیری با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری ویژه خواهران در ذیل کانون‌های فرهنگی هنری عمومی مساجد تعریف شده اند، ادامه داد: ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند با ورود به سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir فرم تقاضای کانون مساجد ویژه خواهران را دریافت کنند.

مدیر ستاد فهما خوزستان می‌گوید: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان جهت تسریع در امور یا هرگونه سوال در رابطه با تاسیس کانون مساجد ویژه خواهران می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۶۷۰۳۷۵۸ تماس حاصل کنند.

به گفته حجت الاسلام سمیری؛ در حال حاضر بیش از یکهزار و ۱۰۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد خوزستان فعال هستند که پیش‌بینی شده در مرحله در ۵۰ کانون فرهنگی هنری، کانون مساجد خواهران راه‌اندازی و تاسیس شود.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار