شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

گرامیداشت هفته وحدت برای مقابله با توطئه دشمنان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان : گرامیداشت هفته وحدت عامل موثری برای مقابله با تفرقه افکنی دشمنان است.

پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خوزستان به مناسبت میلاد نبی اکرم حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، امام صادق علیه السلام و هفته وحدت به این شرح است :

هفته وحدت که با ابتکار امام راحل عظیم الشان از دل یک اختلاف تاریخی، بصورت هنرمندانه تبدیل به یک عامل وحدت بخش و دوستی آفرین گردید، فرصتی را فراهم می‌کند تا همه ساله با مرور عناوین وحدت بخش همچون قرآن و وجود مقدس و نورانی نبی گرامی اسلام صفوف مسلمین بهم فشرده شود و در مقابل توطئه تفرقه افکنی استکبار مقاومت بیشتری پیدا شود.

وجود آخرین پیامبر الهی که اشرف و افضل آن‌ها نیز می‌باشد می‌تواند بهترین نسخه در این راه باشد که همه ساله با جشن‌های هفته وحدت این معنا مورد تاکید قرار می‌گیرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه ۱۷ ربیع و میلاد نبی اکرم صلی الله علیه و آله و سلم، ضمن عرض تبریک به همه مسلمانان خصوصا هموطنان عزیز از خداوند متعال عزت و سربلندی اسلام و مسلمین و نظام مقتدر جمهوری اسلامی را مسألت می‌نماید.

سالروز میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم و شیخ الائمه حضرت امام جعفر صادق علیه السلام و هفته وحدت بر تمامی مسلمانان تبریک و تهنیت باد.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار