شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

انتشار فراخوان فرصت‌های سرمایه گذاری در اهواز در سامانه ستاد

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز: سامانه ستاد باهدف فراخوان فرصت‌های سرمایه گذاری در این کلانشهر راه اندازی شده است.

صادق کهوازی گفت: سامانه ویژه فراخوان‌های سرمایه گذاری در اهواز با هدف اطلاع رسانی به شهروندان و سرمایه گذاران ایجاد شده است.

 

وی با تاکید برنقش اطلاع رسانی در جذب سرمایه و پیشرفت طرح‌های شهری، افزود: سامانه ستاد به منظور توزیع فرصت‌ها به صورت مساوی و عادلانه در حال تکمیل است و در روز‌های آینده نیز به مرحله بهره برداری می‌رسد و فرصت‌های سرمایه گذاری نیز از این روش به صورت برخط در کوتاه‌ترین زمان اعلام می‌شوند.

کهوازی ادامه داد: تعدادی از فرصت‌های سرمایه گذاری مراحل نهایی خود سپری کرده اند و به زودی به مرحله فراخوان می‌رسند.

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز با اشاره به اصلاح ساختار فرآیند‌ها و شیوه نامه ها، اضافه کرد: طراحی زیرساخت مناسب، ایجاد بستر برخط و شفاف برای ثبت درخواست‌های سرمایه گذاران این امکان فراهم می‌شود که شهروندان و سرمایه گذاران بتوانند بدون واسطه و سپری کردن مراحل پیچیده این فرآیند را انجام دهند.

کهوازی با تاکید بر نقش سامانه‌های اطلاع رسانی و ارتباطی در جذب حداکثری بخش خصوصی، گفت: برای جبران عقب ماندگی‌ها و دستیابی به توسعه پایدار، نیازمند سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف گردشگری، فرهنگی، تفریحی و حمل و نقل هستیم، زیرا اطلاع رسانی سریع و شفاف سازی راهی برای تسریع حرکت اقتصاد بسوی توسعه است.

وی با بیان اینکه برون سپاری می‌تواند جایگزین بودجه شهرداری یا بودجه دولتی شود، افزود: می‌توانیم هزینه اجرای طرح را به مردم محول کنیم که در این صورت طرح‌ها و فرصت‌ها توسط مردم یا سرمایه گذار به مرحله اجرا در آیند.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار