شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

  • سه‌شنبه / 10 اکتبر 2023 / 11:23
  • سرویس: اخبار ویژه
  • کد خبر: 22460
  • خبرنگار : 104

جزئیات آخرین وضعیت اجرای طرح‌های ساختمانی در خوزستان

رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان آخرین وضعیت اجرای ۱۵ طرح ساختمانی و تاسیسات عمومی در استان را تشریح کرد.

حامد نقاش با اشاره به اجرای ۱۵ طرح ساختمانی و تاسیسات عمومی در خوزستان، گفت: این طرح‌ها با بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار در حال اجرا هستند.

وی ساخت ساختمان بخشداری عنبر مسجدسلیمان، ساخت ساختمان بخشداری جونکی آغاجاری، ساخت مجتمع اداری آغاجاری و همچنین ساخت مصلی هفتکل را از مهم‌ترین طرح‌های در دست اجرا عنوان کرد و افزود: ساخت ساختمان‌های فرمانداری‌های کارون، حمیدیه، آغاجاری و باوی و ساخت فرهنگسرای کیانشهر و عین ۲ و مصلی شوش از دیگر طرح‌های مهم در دست اجرا است.

نقاش ساخت مصلی اهواز، ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ماهشهر، ساخت بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شوشتر و همچنین ساخت ندامتگاه ۴ هزار و ۵۰۰ نفری اهواز را ازجمله طرح‌هایی برشمرد و توسط اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان در حال اجرا هستند.

به گفته رئیس اداره اجرای پروژه‌های ساختمانی و تاسیسات عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان؛ از این طرح‌ها فرمانداری آغاجاری با ۸۰ درصد پیشرفت، مصلی هفتکل ۶۵ درصد، فرمانداری حمیدیه ۵۵ درصد و بیمارستان شوشتر با ۴۵ درصد پیشرفت، بیشترین پیشرفت فیزیکی را دارند.

وی می‌گوید: تامین اعتبار این طرح‌ها از محل منابع اعتباری ملی و استانی انجام شده است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار