دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Monday, 29 April , 2024

  • جمعه / 13 اکتبر 2023 / 14:06
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 22533
  • خبرنگار : 104

پارک بانوان در شهرهای خوزستان ایجاد می‌شود

استاندار خوزستان گفت: یکی از اولویت‌های سفر رئیس جمهور را بر این قرار دادیم که در هر شهر یک پارک بانوان تأسیس شود.

 علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز پنجشنبه در جلسه فرهنگی و زنان نخبه، کارآفرین و استان خوزستان اظهار کرد: اگر همه مکاتبی که به عنوان دین مطرح هستند در کنار اسلام به صورت تطبیقی قرار داده شوند، فاصله آنها از زمین تا آسمان است و تشریح آن برای جامعه بر عهده اساتید است.

استاندار خوزستان اضافه کرد: زنان امروز افزون بر تربیت فرزندان شایسته در همه عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و… حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم حضرت فاطمه زهرا (س)، آسیه و خدیجه الگویی برای زنان و مردان مؤمن هستند؛ افزود: باید کاری کنیم که کلام‌های گهربار مقام معظم رهبری و احادیث دینی ما در بسته بندی زیبا مطرح شوند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: از فرهیختگان استان و حاضران جلسه درخواست می‌شود کمک کنند که دید و مکتب اسلام که خاتم دین‌هاست به خوبی در جامعه معرفی شوند.

حسینی محراب گفت: اساس جامعه با آسیب‌های اجتماعی نابود می‌شود در این راستا هرکدام باید با سلاح نهی از منکر وارد شویم و مسئولیتی را در راستای بهبود وضعیت اجتماعی جامعه بر عهده بگیریم.

وی با تاکید بر ضرورت صیانت از دختران نوجوان در مقابل شبهه‌های فضای مجازی اظهار کرد: شبهه‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد، بر نوجوانان تأثیر می‌گذارد، از این رو باید به این شبهات پاسخ داد و جوانان را نسبت به اهداف دشمن آگاه کرد.

وی با بیان اینکه مدیری که توانایی انجام کار را ندارد باید کناره‌گیری کند، تصریح کرد: یکی از اولویت‌های سفر رئیس جمهور را بر این قرار دادیم که در هر شهر یک پارک بانوان تأسیس شود.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار