شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳

Saturday, 27 July , 2024

خرداد سال آینده اتمام کار پل عنافچه باوی

استاندار خوزستان : ٣٠٠ میلیارد تومان در سفر دوم هیئت دولت برای تکمیل این طرح اختصاص یافت.

علی اکبر حسینی محراب در بازدید ازپل ثابت عنافچه بیان داشت: کار ساخت پل ثابت عنافچه نسبت به بازدید اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است، اصلی ترین پایه پل«P4» انجام شده است و امیدواریم طی وعده ای که از سوی پیمانکار داده شده تا حداکثر خردادماه کار را به اتمام برسانند.

حسینی محراب بیان داشت: با افتتاح این پل ساکنان منطقه و شهرهای اطراف می توانند با استفاده از این مسیر مسیرهای ترددشان را کوتاه کنند و در حمل و نقل مشکلی نخواهند داشت.

وی با اشاره به پیشرفت ۵٧ درصدی پل ثابت عنافچه عنوان داشت: وزارت نفت از محل مسوولیت های اجتماعی خود بخشی از مواردمالی این پروژه را تامین می کند و تاکنون عملکرد شایسته ای داشته است؛ سایر موارد مالی این پروژه به برنامه ریزی سازمان برنامه بودجه و دولت باز می گردد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه نمی گذاریم مشکلات مالی مانع از اجرای پروژه پل ثابت عنافچه شود، تصریح کرد: ٣٠٠ میلیارد تومان در سفر دوم هیئت دولت برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت.

گفتنی است، عملیات اجرایی ساخت پل ثابت دهستان عنافچه به طول ۴۲۶ متر و عرض ۱۲ متر از سال ۱۳۹۸ آغاز شده اما روند احداث پل به دلایل مختلف کُند بود که با گذشت زمان و عزم جدی دولت سیزدهم اقدامات شایسته ای برای تحقق آرزوی دیرینه این مردم در حال انجام است.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار