دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

Monday, 29 April , 2024

  • شنبه / 21 اکتبر 2023 / 20:26
  • سرویس: تیتر اول
  • کد خبر: 22697
  • خبرنگار : 104

اگر ایران اسلامی اراده کند، ارتش میلیونی مقاومت بر سر رژیم صهیونیستی خراب می‌شود

امام جمعه اهواز گفت: بایدن اعلام کرده در کنار اسرائیل ایستاده است اگر ایران اسلامی اراده کند، میلیون‌ها تن از ارتش مقاومت در محورهای مختلف از ۱۷ کشور از جمله ایران، عراق، سوریه، یمن، افغانستان و لبنان مثل صاعقه بر سر آن‌ها خراب خواهند شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در اجتماع داوطلبانه امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر خوزستان در محکومیت حمله به امدادگران و غیر نظامیان مظلوم فلسطین که امروز (۲۹ مهرماه) در اهواز برگزار شد، با اشاره به حوادث اخیر غزه اظهار کرد: امروز هر آزاده‌ای در دنیا از درون در حال آتش گرفتن است. در حالی که جامعه بین المللی که داعیه حمایت از بشر دارد، تمام امکانات فراهم شده در سازمان ملل متحد مانند حمایت از حقوق بشر و مانند این‌ها برای تامین منافعی است.

وی افزود: در سال‌های گذشته شوروی برای اینکه اولین سفینه را به فضا بفرستد، یک حیوان را فضا فرستاد و چون تجربه اول‌شان بود، ۲۵ حیوان از بین رفت. این اتفاق شش ماه به خوراک تبلیغاتی رسانه‌های غربی تبدیل شد و شوروی را رسوا کردند که یک حیوان بیگناه را کشتند.

امام جمعه اهواز در ادامه، گفت: شبهه ایجاد می‌کنند و حتی می‌گویند این مسلمانان هستند که مقصرند و این سرزمین آبا و اجدادی یهودی‌ها است در حالی که وقتی پیام اسلام به سراسر دنیا رسید، مردم فلسطین، یهودی‌ها و همه این افراد مسلمان شدند بنابراین این افراد همان مسیحی‌ها و یهودی‌های آن زمان هستند که مسلمان شده‌اند و این سرزمین آبا و اجدادی خودشان است.

وی افزود: سپس برخی سر مردم دنیا کلاه گذاشتند و گفتند ما زمین‌ها را خریدیم در حالی که آن‌ها همه زمین‌ها را نخریدند و تنها محله‌ای از قدس را خریدند و حکومت تشکیل دادند اما آیا آمریکا، انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی به ما اجازه می‌دهند برویم از آن‌ها زمین بخریم و بعد آنجا حکومت تشکیل دهیم؟ کدام یک از دستورات بین‌المللی چنین اجازه‌ای می‌دهد؟

موسوی‌فرد بیان کرد: این‌ها که شعار حقوق بشر می‌دهند، می‌گویند ایران و چین حق ندارند در کنار شرکای خود مثل روسیه قرار بگیرند زیرا این‌ها برای امنیت بین‌الملل خطر هستند ولی ما حق داریم میلیاردها تومان برای اوکراین و اسرائیل هزینه کنیم زیرا ما قانون را تعیین می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: سازمان ملل می‌گوید استفاده از بمب فسفری، جنایت علیه بشر است اما اگر علیه دشمنان‌شان باشد ایرادی ندارد.

وی افزود: حماس هر روز شاهد کشته شدن زن و بچه‌هایشان است؛ پس به تعبیر امام عظیم‌الشان آن‌ها بستر را فراهم کردند که این‌ها این گونه علیه شما تاختند. سالیان سال است دور مرز نوار غزه را محاصره کرده‌اند و حتی کشور پلید مصر اجازه ورود برخی نیازمندی‌های اولیه مردم را نمی‌دهد. پس از چه راهی باید به مردم غزه آب، غذا و برق برسد؟

موسوی‌فرد بیان کرد: امروزه از اقتصاد آمریکا و کشورهای مختلف صحبت می‌شود اما با مطالعه تاریخ متوجه می‌شویم که این کشورها تمام منابع سرزمین‌های دنیا را شناسایی کرده‌اند و سال‌ها منابع کشورهایی مثل هند، پاکستان، ایران و افغانستان را به سرقت برده‌اند و در واقع از راه دزدی توانسته‌اند اقتصاد خود را قدرتمند کنند و امروزه افتخار می‌کنند و شاخ و شانه نشان می‌دهند. دزدان بیچاره از این راه توانستید قدرت کسب کنید و امروز شما کسانی هستید که می‌گویید در کنار اسرائیل ایستاده‌ایم.

وی عنوان کرد: اگر در کنار اسرائیل ایستادن‌شان مانند داستان افغانستان، عراق، یمن و سوریه باشد، که از حالا نتیجه معلوم است. رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمود در کنار هر کسی ایستاده‌ایم شما قدم از قدم برنداشتید. در یک بازه زمانی ۱۰ درصد از سوریه باقی مانده بود اما بچه‌ها رفتند آنجا و دیدیم چه شد. آن روز به ما می‌گفتند چرا به یمن و سوریه کمک می‌کنیم در حالی که ما به آن‌ها کمک نمی‌کنیم بلکه به خودمان کمک می‌کنیم.

امام جمعه اهواز گفت: اسرائیل خاکریز خود را از نیل تا فرات تعریف کرده یعنی خاکریز اسرائیل کنار مرزهای ایران اسلامی است و در جنگ هشت ساله دفاع مقدس دیدیم چقدر زن و بچه‌های ما را کشتند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دسته‌ای را فریب می‌دهند و می‌گویند در ایران اسلامی گرسنه و فقیر داریم و چرا به آن‌ها کمک نمی‌شود در حالی که اگر ما این کار را نمی‌کردیم امروز باید با موشک‌های آن‌ها مواجه می‌شدیم. در سال ۹۷ به عنوان مبلغ به سوریه رفتم و دیدم که خانه‌های نقاط مختلف ویران شده بود. همان‌جا در زمان فیلمبرداری می‌گفتند اگر ایران اسلامی خاکریز خود را کنار این‌ها نیاورده بود، امروز باید خانه‌های ما ویران می‌شد.

وی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف افزود: این پیش‌بینی امام انقلاب بود که آمد و کشوری را که قادر نبود سیم خاردار یا یک فشنگ بسازد را به کشوری تبدیل کرد که همان ابرقدرت‌هایی که ما را تهدید می‌کردند و به ما تجهیزات نظامی نمی‌دادند در حال التماس هستند تا از ما تجهیزات پیشرفته نظامی بگیرند. در دل همین تحریم ها به این قدرت‌ها رسیدیم.

موسوی‌فرد بیان کرد: تا سال ۸۰ در بسیاری از مراکز بهداشتی، پزشک هندی و پاکستانی داشتیم اما امروز وضعیت چگونه است؟ چقدر شعار زن دادند اما میزان پزشکان متخصص زن قبل از انقلاب و بعد از انقلاب چگونه  است؟ تعداد پزشکان متخصص زن ۳۰ برابر افزایش یافته است و هر سال میزان ورود دختران به دانشگاهیان بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه وضعیت اقتصاد در آینده بسیار بهتر خواهد شد، گفت: دانشمندان ایران اسلامی توانسته‌اند موشک ماهواره‌بر تولید کنند اما قادر نیستند مشکل اقتصادی را حل کنند؟ این مساله به این دلیل است که افرادی با این نگاه که برای آب خوردن هم باید کدخدا اجازه دهد، روی کار آمده بودند اما امروز این گونه نیست.

موسوی‌فرد ادامه داد: در دل تحریم‌ها توانستیم از نظر دفاعی به جایی برسیم که دشمن جرات نکند و امروز می‌گوید هیچ اثری از ایران را  آنجا نمی‌بینیم چون می ترسد بگوید ایران.

امام جمعه اهواز با اشاره به اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی گفت: آن‌ها غاصب هستند و در این ۷۰ سال آیا روزی بود که این بندگان خدا را قتل‌عام نکنند؟ حالا مردمی که در خانه‌های خود هستند و کشته می‌شوند، آمدند از خود دفاع کردند، آیا اشتباه کردند؟

نماینده ولی فقیه در خوزستان بیان کرد: در هیچ بازه زمانی مثل امروز علم رشد نکرد اما کمبودها در خلق و خوی بشریت است.

وی افزود: بایدن اعلام کرده در کنار اسرائیل ایستاده است اما اگر ایران اسلامی اراده کند، میلیون‌ها تن از ارتش مقاومت در محورهای مختلف از ۱۷ کشور از جمله ایران، عراق، سوریه، یمن، افغانستان و لبنان مثل صاعقه بر سر آن‌ها خراب خواهند شد.

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار