توسعه خدمات الکترونیکی در اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان
محمدعلی حیدریزاد با اشاره به اینکه توسعه دولت الکترونیک و ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان را عامل کاهش هزینهها و ارتقاء بازدهی در فرآیند کاری عنوان کرد و گفت: با اتکاء بر توان و تخصص کارشناسان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان پس از احصاء نیازمندیها در فرآیندهای جاری، طراحی مجدد و بازنویسی سامانههای نرم افزاری که امکان ارتقاء سرعت و بازدهی کاری را داشتند، در دستور کار قرار گرفت.
وی بازنویسی سامانه مدیریت نوبتدهی لنجداران را از یکی از اهم این سامانهها عنوان کرد و افزود: این کار باهدف ارتقاء بهرهوری فرآیند خدماتدهی دریایی به شناورهای متردد در بنادر تابعه با هدف افزایش رضایتمندی صاحبان کالا، ایجاد نظم و جلوگیری از تضییع حقوق صاحبان کالا در تخصیص نوبت با توان کارشناسی اداره کل انجام شده است.
حیدریزاد همچنین تهیه سامانه خدمات پرسنلی با تجمیع سامانههای فیش حقوقی، مشاهده اموال و صندوق قرضالحسنه و همچنین الکترونیکی کردن ۵ فرآیند دستی از جمله این خدمات در حوزه توسعه خدمات الکترونیکی به منظور تسهیل دسترسی کاربران به دریافت خدمات عنوان کرد.
رئیس اداره فاوا اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در خصوص اجرای طرحهای با هدف ارتقاء ضریب امنیت و لحاظ اقدامات در رابطه با پدافند غیر عامل میگوید: این اداره کل با تأمین تجهیزات پشتیبان، بهروزآوری استاندارد مدیریت امنیت اطلاعات از نسخه ۲۰۱۳ به ۲۰۲۲، تدوین اسناد مدیریت ریسک با لحاظ اسناد بالادستی، استقرار سامانههای پایش و مانیتورینگ لحظهای شبکه و همچنین پرورش متخصصان حرفهای امنیت اطلاعات در قالب آموزشهای بهروز ایجاد بستر امن سایبری برای فعالیت جامعه بندری را دنبال میکند.
برچسبها: