پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳

Thursday, 24 October , 2024

تولید ۲۰۰ اثر هنری مرتبط با کرونا توسط هنرمندان بسیجی خوزستان

مسؤول بسیج هنرمندان خوزستان گفت: تاکنون ۲۰۰ اثر در قالب‌های مختلف هنری توسط هنرمندان بسیجی خوزستان درباره کرونا تهیه و تولید شده است.

تشریح اقدامات بسیج هنرمندان خوزستان در مقابله با کرونا
مسئول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان اقدامات صورت گرفته توسط هنرمندان بسیجی این سازمان در حوزه های عمومی و اختصاصی هنری را تشریح کرد.

عادل نوروزیان، مسؤول بسیج هنرمندان خوزستان بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از روزهای آغازین شیوع ویروس کووید ۱۹ در کشور هنرمندان بسیجی استان خوزستان دوشادوش سایر اقشار جامعه و نیروهای جهادی در حوزه‌های مختلف اقدام به خدمت رسانی به مردم کردند.

وی با اشاره به اینکه اقدامات سازمان بسیج هنرمندان خوزستان را می‌توان در دو حوزه عمومی و اختصاصی بررسی کرد، افزود: در حوزه عمومی تا کنون هنرمندان بسیجی استان بیش از ۱۵۰۰ بسته اقلام بهداشتی را در میان مردم مناطق مختلف اهواز توزیع کرده‌اند. همچنین در شهرستان‌های مختلف استان هنرمندان بسیجی در کارگاه‌های تولید ماسک مشغول به فعالیت و در قالب گروه‌های جهادی نیز در طرح‌های گندزدایی معابر و اماکن عمومی و غربالگری حضور فعال دارند.

مسؤول سازمان بسیج هنرمندان خوزستان عنوان کرد: در حوزه اختصاصی و هنری نیز تاکنون ۸ فراخوان مسابقه و جذب آثار هنری با موضوعات مختلف و مرتبط با مقابله با کرونا  توسط کانون‌های مختلف این سازمان در سراسر استان منتشر شده است. همچنین تا این لحظه بیش از ۲۰۰ اثر در حوزه مختلف هنری و ادبی نظیر شعر، داستان کوتاه و داستانک، طنز، پوستر، فیلم کوتاه، خوشنویسی و … توسط هنرمندان بسیجی این سازمان تولید و در فضای مجازی منتشر شده است و این مسیر همچنان ادامه دارد.

نوروزیان در پایان ضمن تشکر از اقدامات جهادی صورت گرفته توسط هنرمندان بسیجی استان خوزستان، تاکید کرد: همانگونه که در ماجرای سیل سال گذشته بسیج هنرمندان در حوزه‌های مرتبط با خود تا روز آخر در کنار مردم ایستاد و در حد توان به ارائه خدمات پرداخت در موضوع شیوع این ویروس نیز تا آخر در صحنه و در کنار مردم حضور خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار