پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳

Thursday, 24 October , 2024

زمان کاهش ساعات اداری هنوز به ما ابلاغ نشده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به دلیل فشاری که در فصل تابستان بر روی شبکه برق وارد می‌شود قطعاً امسال نیز برنامه کاهش ساعات اداری را خواهیم داشت اما تاکنون زمان آن به ما ابلاغ نشده است.

حسن کریمی در رابطه با مدیریت مصرف برق در تابستان امسال اظهار کرد: به دلیل فشاری که در فصل تابستان بر روی شبکه برق وارد می‌شود قطعاً امسال نیز برنامه کاهش ساعات اداری را خواهیم داشت اما تاکنون زمان آن به ما ابلاغ نشده است.

وی گفت: میزان برق مصرفی اهواز به اندازه مجموع بار مصرفی شهر مشهد و اصفهان است و قطع یک خط ما در اهواز به اندازه قطع ۴ خط در مشهد است بنابراین اثر روانی آن هم بیشتر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز با اشاره به  فرسودگی شبکه برق اهواز به دلیل شرایط اقلیمی، بیان کرد: با توجه به  تعمیراتی که پیش از آغاز فصل گرما انجام شد تمام تلاش ما بر این است که تعداد خاموشی‌ها به حداقل برسد،  عملکرد سال گذشته توزیع نیروی برق اهواز در کاهش خاموشی نشان می‌دهد در بین تمام شرکت‌های توزیع نیروی برق با فاصله اول است.

کریمی عنوان با بیان اینکه امسال  تمام تعمیرات در شبکه انجام شد،  کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و بستری بیماران در بیمارستان رازی نباید بگذاریم خاموشی اتفاق بیفتد چرا که قطع برق ممکن است مرگ بیماران را به دنبال داشته باشد.

وی در رابطه با شستشوی مقره‌ها، عنوان کرد: با توجه به بارندگی‌های خوبی که  ظرف دو سال گذشته در سطح استان شاهد آن بودیم نیاز به شستشوی مقره‌ها نیست.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار