پنج شنبه, ۳ آبان , ۱۴۰۳

Thursday, 24 October , 2024

استفاده از رهنمود علما ضرورتی جهت معنویت‌افزایی سپاه است

فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: با توجه به اینکه سپاه برای دفاع از انقلاب اسلامی باید دوبعدی حرکت کند و همواره این مسیر نورانی توانمندتر شود ارتباط با علما و به کارگیری تدابیر و رهنمودهای آنان در حوزه معنویت‌افزایی سپاه یک ضرورت است.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ظهر امروز پس از دیدار فرماندهان سپاه با نماینده ولی وفقیه که به مناسبت هفته عقیدتی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه سپاه برای دفاع از انقلاب اسلامی باید دوبعدی حرکت کند و همواره این مسیر نورانی توانمندتر شود ارتباط با علما و به کارگیری تدابیر و رهنمودهای آنان در حوزه معنویت‌افزایی سپاه یک ضرورت است.

وی افزود: در این جلسه ضمن یادآوری شخصیت شهید مطهری که نماد یک انسان دوبعدی بود از رهنمودهای نماینده ولی فقیه نیز استفاده کردیم.

فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان ضمن اشاره به سالروز آزادسازی هویزه عنوان کرد: این روزها یادآور عملیات الی بیت‌المقدس است که از سوم اردیبهشت تا دهم خرداد ماه ادامه پیدا کرد.

وی افزود: این عملیات منجر به آزادسازی خرمشهر شد اما به دلیل وسعت عملیات، مناطق مختلفی از جمله شهر هویزه نیز طی این عملیات آزاد و از دست متجاوزین بعثی باز پس گرفته شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

شعار سال 1401

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار